poppenhuis verven

Poppenhuis verven.

Samstag 13.Februar
Minder vorst geweest dan de vorige nacht maar nog zeer lang in de morgen koud bij -3. Pas laat kwam de zon en het haalt zelfs 23 graden op het balkon maar er is een heel ijl windje die het toch fris maakt.
Om 5.45 ging de wekker en om 7 uur was Theresa wakker , opgehaald en bij ons in bed en Disney tv aan. Nog vol gehouden tot 9 uur.
Ik hoorde gisteren van Ingrid dat Jannick en zijn werkpartner allebei ziek zijn maar ja de beurs gaat door en het duurt nog heel lang voor ze weer thuis komen , ik dacht de 1e maart.
Ik ben vanmorgen begonnen met het verven van het poppenhuis, het gaat goed zal het wel meerdere keren moeten doen. Ziet er nu al rustiger uit, ik heb bruine verf genomen en nu het goed gaat wil ik ook wit kopen voor de binnenkant en de ramen en deuren. Het dak laat ik maar rood als Theresa dat goed vindt.
Verder hebben we vandaag een Koi geplakt had ze ook weer in een boekje gezien.
Jan was naar het huis van Annemarieke, gastenwissel.
Ingrid kwam vroeg thuis ze had tot half 1 gewerkt. Wij hadden al gegeten dus ze ging even iets voor haar zelf maken. Maar Theresa wilde toch naar beneden.
Annemarieke de lijst is erg lang waar we gelukkig van worden, de meeste visite uit Nederland weet dat en we krijgen dus van alles en nog wat. Helaas niet vaak visite uit Nederland. Zo ben ik erg blij dat jij altijd bereidt bent om pakjes voor me aan te nemen en mee te nemen. Dat maakt de saus op ons leven en geeft ons het gevoel dat we het toch maar goed hebben.
Het poppenhuis nog een 2e keer met de bruine verf en het ziet er goed uit , kan dus de witte verf ook gaan kopen.
Soms krijg je leuke berichten van de familie in Nederland, en dat was vandaag ook zo. Vertel daar later wel wat meer over.

De grap van Gröbming is dat in de omgeving tourengehers geweerd worden van de pistes omdat er zo veel op de pistes kwamen dat het gevaarlijk werd. Uiteraard zijn de tourengeher daar niet mee eens. Wij hebben op het kinderweitje in het centrum een tovertapijt gekregen voor de kinderen dat is een rolband die de kinderen naar boven brengt. Die is nu officieel voor de tourengeher vrijgegeven. Lachen.

LOL!!!! " de neus " als tourgeher op het tapijt!!!!