nadenken

Nederland, Rotterdam

Woensdag 4 april
Ik moet naar de tandarts en voor die tijd had ik een afspraak met iemand die tijdelijk ons huis wil huren.Ik ben erg voorzichtig want ik heb al vervelende reacties gehad van bureautjes en mensen die het huis vol willen proppen met Poolse werknemers.Dat wil ik dus niet en ook geen mensen die permanent willen huren want dat kan niet.Dus wel een telefoonnummer gegeven en waar het in de buurt is zonder adres gegevens.Ik had een telefoonnummer opgekregen , ik belde het maar kreeg dus alleen te horen dat er een smsje gestuurd zou worden dat ik gebeld had.Dus waarschijnlijk ook zo,n bureau en er kwam dus niemand.
Nu heb ik dus nog steeds geen andere huurder.Ik wil toch het huis zo,n 2 jaar aanhouden omdat Jannick dan pas 18 is en met school klaar en gaat studeren.Kunnen we altijd nog zien hoe het gaat.
's Middags gaan we naar Kirsten maar eerst gaan we even wat boodschappen doen op het Alexandrium in Rotterdam.Jannick vroeg kunnen we dan niet gelijk langs mijn oude school, hij wilde wat mensen daar erg graag zien.Dus op naar het Thorbecke, hij heeft het erg fijn gevonden om zijn oude mentor te spreken en het contact te vernieuwen want toen hij van school wegging was zijn mentor ziek en hij had geen afscheid genomen.
Dan naar Kirsten en kleine Olivia laat zien wat ze allemaal kan en wat een klein driftkikkertje ze kan zijn.Wel leuk dat ze op mij reageerde ze hoort altijd alleen mijn stem over de computer maar ze ziet me niet, ik haar wel.Lekker knuffelen zodat ik weer een poosje erop kan teren.Ze is alweer 8 maanden.
Bij de post zat ook leuk nieuws, Jannick is van de zomer Nederlands kampioen zomerbiatlon geworden. Maar wat we niet wisten was dat hij ook Nederlands recordhouder is geworden.helaas kregen we de post te laat en was de uitreiking al 2 weken terug geweest, wel hebben ze hem een echt gouden medaille toegezonden.
Ik sta erg in tweestrijd of ik in Nederland blijf tot na Randy's operatie of dat ik mee terug ga.Bijkomend probleem dat de Citynigtline volgeboekt is en alleen dure vliegtickets zijn.
Ik kan op 18 april terug met de trein naar Dusseldorf en dan met het vliegtuig naar Salzburg. Ik denk na.
Als we naar huis gaan is er een erg ongeluk bij Nieuwerkerk gebeurd en staan we dus uren stil.Tegen half acht thuis.