Immer ein Lichtlein mehr im Kranz

Immer ein Lichtlein mehr im Kranz, den wir gewunden,
dass er leuchte uns so sehr durch die dunklen Stunden.
Zwei und drei und dann vier! Rund um den Kranz welch ein Schimmer,
und so leuchten auch wir, und so leuchtet das Zimmer.
Und so leuchtet die Welt langsam der Weihnacht entgegen.
Und der in Händen sie hält, weiß um den Segen!

Sonntag 27.November
Theresa kwam vanmorgen in haar schoen kijken. Dat had gisteravond nogal wat voeten in de aarde. Elke avond vergeet ik het en moet uit bed of nog wat gaan pakken. Ze was gisteravond allang weg en het was 20.10 dan komt ze niet meer. Ik had wat schuimpjes in haar schoen maar een flesje met pepernotenbakpoeder en een kaart van de pepernotenbakpieten voor Ingrid, Jannick en Theresa ernaast.
Wie staat ineens in de deuropening jaja je raadt het al dat was Theresa dus ik spring ervoor en ze wilde iets dus ik zeg haar kijk even in de keuken bij Opa rats de schoen en spullen weg en op de kast en ze komt al weer terug. Ze zocht haar grote Pluto en vond hem en dan zegt ze Oma ik moet nog zingen bij mijn schoen maar waar is mijn schoen dus ik weer ga even in de slaapkamer zoeken met Opa. Ik de schoen leeg gekiept en roep oh ik heb hem gevonden. Dan samen zingen en weg was ze weer en wij met zweetdrupjes op ons voorhoofd. Dus ze kwam met de kaart en de mix in de slaapkamer en ik haar voorgelezen en gezegd dat het ook voor Mama en Papa is. Weg was ze weer. Later kwam ze weer en ik vraag haar ga je met Papa bakken? Nee Oma Papa wil niet met mij bakken alleen Mama wil met mij koken. Later bleek dat Jannick nog de laatste uren wilde leren en dus even geen tijd had maar Mama zou gaan bakken. Het was weer zo komen en gaan dag de een komt de ander gaat.
In de middag heeft Jannick voor mij mijn Hola App werkend gemaakt en kon ik de eerste 4 afleveringen van als de dijken breken kijken. Een ongelooflijk sterk en spannend verhaal en niet ondenkbaar. Erg goed vind ik het. Jannick kwam met een bakje met wat gebakken pepernoten en best lekker. Theresa had van het bakken met Mama genoten.
Mama gaat het wat minder en vanavond toch maar weer richting Rottenmann en ik heb sterk het gevoel dat het deze keer wel gaat gebeuren. Ik heb heel heel erg kramp in mijn buik. Ik was speciaal naar beneden gegaan en toen zij Ingrid dat ze toch maar weer naar Rottenmann zou gaan. Het is nu 4 dagen voor de uitgerekende datum. Net afscheid genomen en haar succes gewenst en gezegd svp niet weer zonder baby thuis komen.

Ik begrijp dat jullie zweetdruppeltjes hadden ooit zelf zoiets mee gemaakt met Mike hilarisch als je het leest ik zag het gebeuren zus.

Els Molenaar 2016-11-27 18:47:33

Hahahahaaa! Ik zie het voor me. Ik zal voor jullie, en Ingrid, duimen dat het nu doorzet.