Inpakken inpakken en nog eens inpakken

Dominik kwam, Theresa kwam ze speelden lekker net zijn allen middageten . Gezellig weer op het balkon van de grilplaat. Het was vandaag zeer warm en zeer zonnig.
Vooral veel bezig geweest met alle voorbereidingen. Bed afgeaald alles schoon erop de laatste wassen gewassen en gedroogd. Tassen inpakken .
In de middag mocht Dominik smen met Theresa in de zandbak spelen en wij even snel naar Öblarn naar Barbara om de sleutel te brengen. Dat doen we dan bij haar ouders want daar is ze meestal. Super hartelijk ontvangen en uiteraard moesten we weer zelfgebakken Apfeltorte eten. Ik wilde alleen water en Jan koffie maar nee ik moest er zelfgemaakte kruiden mint in doen. Fortos kijken van het huwelijk van de pate tochter van Barbara die een week geleden trouwde in Bad Mitterndorf.
Ze hadden wel problemen gehad door de modderstromen en het water maar nu alles weer in orde. Toen we terug kwamen zaten Dominik en Theresa samen aan tafel een spelletje te spelen, ze hadden ook al een ijsje gehad dus niets te klagen.Dan kwamen ze boven tv kijken. We hebben de deur van de huiskamer naar het balkon weer zo geprepareerd dat de katten erin en eruit kunnen maar we geen weerproblemen hebben. Ingrid en jannick kijken ook naar de katten om en Barbara komt om de dag .
voorbij.
We willen morgen heel vroeg vertrekken en we kunnen uit 3 routes kiezen, we hebben besloten om de Sud Tirol route te nemen . In kilometers korter maar in tijd net zo lang als de Venetieroute , de route over Innsbruck valt af doorda we dan over de grens met Duitsland moeten en daar wachttijden zijn.
Maar ik denk dat dit ook de mooiere route is die we nemen. Vakanie anaf dat we in de auto stappen
Geen idee wanneer we over internet beschikken maar ik probeer iedereen op de hoogte te houden.
Vanavond was het noodweer, heel veel regen en onweer. Zal niet beter morgen zijn maar wij gaan naar het zonnige zuiden.

Ik wens jullie een goede reis. Geniet ervan jullie

marjanne 2017-08-28 00:02:14

We wensen jullie er een mooie en gezellige vakantie toe, geniet er samen maar van, groetjes van allemaal uit Holland

Christina 2017-08-28 03:23:03

Lieve Nicolette en Jan, heel veel plezier in Spanje! IK hoop dat jullie samen met Jannick, Ingrid en de kids een hele fijne vakantie zullen hebben. XXX