Ups en downs

Snikhete dag,
Olivia van harte gefeliciteerd met je verjaardag van Opa en Oma. We hebben wat geld gestuurd naar Mama kan je zelf iets kopen.
Ik was al om 5 uur wakker nadat ik gisteren om 22 uur was neergevallen. Goed geslapen en zonder rugpijn om 6 uur opgestaan. (zienhuisbedden zijn verschrikkelijk)
Lekker douchen en ontbijten en dan kwam Jannick voorbij met Theresa. Die kreeg een boterhammetje van Opa. Ze stond met haar neusje er bovenop toen ik mezelf prikte . Jannick had alles uitgelegd en de waarde was keurig. Theresa maar wijzen auwe. Ik haar laten zien dat ik geen auwe heb en dan is het weer goed bij haar. Ik moest mijn armen en buik laten zien want ze wilde weten of daar nog auwe was. Jan ik en Theresa zijn naar Liezen gereden want ik wil toch echt verduisterings rollo´s. Dus eerst bij de Baumax kijken maar als ze de goede kleur hadden hadden ze niet alle maten die ik nodig heb. Wel voor de slaapkamer daar gevonden. Theresa wil altijd bij de uitgang op een tractor zitten vindt ze geweldig. Dan daarna naar de Möbelix waar ik voor de huiskamer en keuken gekocht heb. Niet geheel de kleur die ik wilde maar ik moet het er mee doen. Ze moeten wel smaller gemaakt worden. Ik had eigenlijk nog stoelen bij willen kopen voor de maar het was etenstijd en ik heb broodjes gehaald. Voor mij een Kornspits met een plakje kipfilet. Dan snel langs de Lidl en dan naar huis wel even gelijk geprikt. Dan een enorme domper ...........Jannick gelijk oei en ik huuuuuuuu. Niet verwacht dat de eerste meetdag gelijk zo zou gaan. Nu maar flink water drinken en Jannick overlegd vanavond met Ingrid. Ik ben dan blij dat jan de hele morgen bij me was want ik heb het idee dat niemand mij geloofd. Dat ze op het ziekenhuis denken dat ik mij nergens aan houd. Dus geen tussendoortje en dan kwam Jannick en die zei me Ingrid zegt dat je even moet prikken. Dan was het weer 80 en Jannick zei nu moet je wel weer gaan eten. Dan avondeten en 2 uur later geprikt gewoon binnen de norm. Net mijn avond hapje en dan lekker slapen en morgen gezond weer op.