Dagje onderweg

Oostenrijk, Schladming

Ik werd pas om half 9 wakker en ben opgestaan, later bleek dat Ingrid wel was gekomen met Sabrina maar ons had laten slapen-
Wel later koffie gedronken met Ingrid en dan ben ik met Jan naar Liezen gegaan wat inkopen bij de Lidl ook voor Ingrid en dan naar de Möbelix waar het weer een speciale klantendag was en je grilkippen kon kopen . Dus voor Ingrid 2 halve en voor ons 2 halve met semmel erbij voor 2,90 pro halve. Dan naar huis en Ingrid belde of we ook Theresa op konden halen en ik moest nog even bij de Unimarkt zijn voor een doos melk. Dan was het precies tijd om Theresa op te halen die was helemaal verbaasd ons te zien. Zegt ze ik moet mijn Roller mee nemen nou geen Roller te zien. Dus Ingrid gebeld en die zei ja maar die staat bij de zij ingang. En ja hoor daar stond dat ding. Theresa oh oeps Oma. Thuis gekomen had Ingrid de tafel gedekt en zei jullie kunnen toch ook jullie kip hier eten? Dus aangeschoven en met zijn allen lekker zitten smullen van en echt lekker knapperige kip. Dan nog koffie drinken en weer naar boven. Om 16 uur ging ik met Ingrid mee naar Schladming. Theresa had weer karateles en vanaf nu in de Turnhalle van de Skihandelsschule. Het voelde vreemd om daar binnen te zijn. Maar een prima locatie voor de karate. Dan met Ingrid naar de Unimarkt gereden en daar hebben we de kaarten met zegeltjes ingeleverd. We hadden er samen 4 volle en per kaart kon Ingrid 2 kinderdingen gratis uitzoeken. Dus allemaal bekers meegenomen die je met de bijgeleverde stiften kan inkleuren. Voor het kinderfeestje van Theresa. Dan de auto daar laten staan en vandaar naar Nynke gelopen met een foto van Theresa en Ingrid heeft een taart foto uitgezocht met vlinderversiering en de foto van Theresa. Jannick moet het dan dinsdag ophalen. Ingrid moest even haar bril laten richten bij de opticien en dan terug naar de auto nog langs de bioladen en dan naar de Turnhalle. Als je de auto parkeert en erin blijft zitten kan je ze in de les zien. Dat kon nooit want ze deden altijd alles aan de binnenkant dicht in de vorige hal en de ramen waren hoog. Dus toen ze klaar waren naar binnen en haar opgehaald. Teresa en Valentina van Maria uit de Sölk kwamen schnupperen en als ze inschrijven dan mag Theresa dus voor elk kind een cadeau uitzoeken. Het zijn altijd karateschool dingen. Ze heeft al een keer een T-shirt en Ingrid zei al dan neem ik een 2e T-shirt en dan kijken wat er verder nog is.
Was al kwart voor 7 toen we thuiskwamen.

Vandaag had mijn vader 84 geworden.

Dennis had een familiewapen op Facebook gezet. Volgens mij is Jan oude adel- (de verarmde tak)