We wonen schijnbaar aan een vliegveld

Vanmorgen om 7 uur wakker en medicijnen en katten, dan een half uurtje later mijn ontbijt in bed en na het rondje ontbijt tv nog wat van mijn serie kijken. Lange tijd met Jannick getelefoneerd en dan om half 11 opgestaan. Ben weer wat fitter na een nacht goed geslapen te hebben.
Jannick klinkt ook wat beter en telt de dagen af om weer naar huis te kunnen. Eerst was de ergotherapie weggevallen maar daar heeft hij nu een ander voor maar nu al 3 dagen geen logopedie. Jannick heeft al aangegeven dat het voor Sabrina wel belangrijk is en het niet kan om zo maar af te breken want het ging juist erg goed. Maar ja het schijnt dat haar vader corona heeft gekregen en daar gaat het niet goed mee. Maar op zo´n groot centrum moet er toch wat anders kunnen. Ondanks dat er eerst werd gezegd geen lockdown denk ik dat we er toch heel snel op af gaan. Het is erger dan de 3 voorgaande golven corona.
We doen maar aan gewoon doorgaan en adem halen.
Om 12 uur steeds echt heel veel herrie van een vliegtuig, het kwam steeds lager en steeds dichterbij. Uiteindelijk naar buiten gegaan want het was echt luid. En zie er kwam een vliegtuigje net boven de weide achter ons voorbij, en dan weer en landde het vliegtuig. Het probeerde keer op keer weg te komen door een aanloop en na een kwartier proberen lukte het en hoorde ik de lucht in gaan en weg was hij. Ik heb een paar pogingen op een filmpje gezet. Zo is er altijd een hoop te beleven. Aangezien we vrij laat zijn opgestaan een kop kippensoep voor Jan en eentje beneden gezet voor Meli. Dat was mijn laatste zelf gemaakte soep. Dan voor Jan en mij een Bahpao in de magnetron
.De vaat is weer schoon, we hebben de slang in een emmer gehangen en zie met 1x legen tussendoor de vaat gedaan. Eigenlijk wordt er weinig water verbruikt door de vaatwasser, Slechts 2 emmers vol. Nu kwart voor 2 en zo eens kijken of we ergens ontstopper kunnen scoren en zien of dat werkt anders echt wachten tot Jannick volgende week terug is.
Bij de Post was mijn fotoalbum, november en december 2018 grappig wat 3 jaar uit maakt-
Heerlijk in de zon naar de MEZ gewandeld , bij de Bipa afvoerrotzooi gescoord nog een rondje NKD en dan terug gaan lopen. De zon stond zo laag dat ik niets kon zien dus stak mijn arm door die van jan. Op het moment dat ik zeg zo nu gaat het weer stap ik op een eikel of iets dergelijks mijn voet klapt om en ik lig gestrekt. Zere voet, knie en hand, Thuis gekomen en smeren met arnica en een paracetamol.
Een erg mooie foto van Carmen en Heinz met de baby van de dochter van Carmen.

Hoop dat je er niet al te veel last van zult krijgen, Nicolette. 🙏