Een ongeluk komt nooit alleen.

Redelijk geslapen en de kusjes van Theresa en Shaun haar schaap is uiteraard een goed ontwaken.
Ik ging douchen en kwam niet ver want een pijnscheut en ik stond dubbel geklapt in de badkamer in mijn blootje. Ik kon niet omhoog komen en de pijn was ondraaglijk roepen naar Theresa maar die hoorde mij niet. Naar de cv radiator gekomen en mij daaraan omhoog gehesen. Met enige moeite mij aangekleed en op een eetkamerstoel gaan zitten tot Ingrid boven kwam . Die zei dat ze me om half 10 in de auto zou hijsen en naar de huisarts brengen. Dat lukte en voor ik kon uitleggen wat er was gebeurd had Elisabeth haar oordeel al klaar en zei je hoeft niet aan fysio te denken we zijn 3 weken dicht en ik uhhhhhhh. Afgezien als ik voor fysio zou komen kan ik met de verwijzing ook naar een andere praktijk. Ik zeg haar dat ik acuut door mijn rug heen was gegaan en ze zegt dat had je gisteren toch al? en ik nee ik liep voor mijn schouder bij de fysio. Ik kon niet op de stoelen zitten en moest blijven staan, de pijn in mijn rug bekken en benen was ondraaglijk. Na een uur gevraagd aan de andere patienten of ik aub voor hen naar binnen mocht maar de dame zei gewoon nee hoor en ging verder met gezellig kleppen. Ik ben huilend naar buiten gestrompeld en daar maar wat frisse lucht gesnapt. Dan heeft Ingrid mij weer naar binnen gebracht en ik kon naar binnen mijn rug op verschillende plaatsen ingespoten medicijnen voorgeschreven gekregen en klaar. Dan had Elisabeth toch in het papier gezet dat ik sinds gisteren last had en niet dat ik acuut dit opgelopen had daarom heeft ook de huisarts mij niet binnen geroepen want spoed gevallen mogen voor. Morgenochtend mag ik weer komen prikken.
Thuisgekomen met Ingrid mee en ook bij haar gegeten. Na het middageten gaan liggen.
Ondertussen had ik Jan gesproken en de afdeling-
Jan heeft een behalve de onderzoeken en de stent ook een catheter van uit zijn blaas rechtstreeks naar buiten gekregen door de buikwand heen. Dit is geen complicatie maar iets wat hij nu waarschijnlijk de rest van zijn leven houdt. Omdat hij zo eigenwijs is om ook al heb ik het misschien wel meer dan 100x gezegd niet naar de uroloog terug is gegaan en zich niet meer aan de controle afspraken gehouden heeft. Groot probleem nu is dat hij veel moet drinken om te voorkomen dat hij ontstekingen krijgt en ook dat is iets wat ik hem in alle jaren niet heb kunnen bijbrengen dat hij moet drinken. Tot ruzie aan toe omdat hij zich niets laat zeggen. Wat artsen hem ook zeggen hij doet het niet. Mocht het hem morgen goed gaan komt hij naar huis. Geen idee hoe het verder moet dat staat in zijn papieren. En met een huisarts vanaf morgen 3 weken met vakantie schiet het weer eens niet op.
Na een poos gelegen te hebben mij in de kleren gehesen en naar de supermarkt gestrompeld want ik had nog wel wat dingen nodig. Ik ben vanmiddag alleen thuis. Ik denk dat Theresa wel weer komt slapen maar die moet ook nog na de familiedag naar de karateles- Die is ook nog eens een uur later omdat de 2 groepen in de vakantietijd zijn samen gevoegd. Dus voor 19 uur is er niemand thuis. Jannick heeft vanavond de Festspiele in Öblarn en daarna doet hij gelijk de nachtdienst verder.

Wat vervelend allemaal, beterschap voor beide.