Nog even genieten van het prachtige weer

Oostenrijk, Aich

Gisteravond kreeg ik een berichtje van Andrea of ik vandaag kon komen. Om half 7 was ik wakker en Theresa ook. Theresa tv kijken en ik ontbijt gemaakt en het middageten voorbereid en deels gekookt. Om kwart over 8 kwam Dominik want ook Trixi had een berichtje gestuurd of hij vandaag mocht komen. Jannick heeft mij naar Andrea gebracht en 2 uurtjes later ook weer opgehaald. Thuis gekomen het middageten afgemaakt en om 12 uur zaten we Jan en ik, Jannick, Theresa en Dominik aan tafel. Lekker Hollandse bloemkool met kaassaus, gekookte aardappelen, varkensfilet en lekkere jus want ik had nog croma. Het laatste tot groot eetplezier van Jannick en mij. Nog Topfentoetjes voor wie wilde en klaar waren we.
Gisteravond heeft mijn wasmachine het begeven, de aardlekschakelaar klapt eruit als ik hem aanzet. Waarschijnlijk dus ergens kortsluiting maar vind hier maar iemand die er naar kan kijken en dan ook nog repareren. Dus de was eruit gehaald en beneden in de wasmachine gedaan. Jan heeft vanmorgen het water eruit laten lopen. Dus het vakantiegeld is weer uitgegeven voor we het krijgen , een nieuwe wasmachine.
Jannick brengt Theresa zo naar haar feestje van Elea, en wij gaan met Dominik boodschappen doen in Schladming.
Het weer is fantastisch op het balkon in de zon 27 graden. Helaas komt er weer nieuwe sneeuw aan maar morgen ook nog mooi.
Het werd dat wij Theresa naar haar feestje brachten want het zitje die Jannick in gedachten had hebben wij in de auto en is van ons en daar moest Dominik op. Het is een heel gedoe om het andere stoeltje eruit te halen bij ons en dan bij hem erin en dan later weer terug bij ons. Dus ik vroeg hem maar wij kunnen haar toch gelijk afzetten. Dus dat werd het. Wij na het afzetten doorgereden naar Schladming waar ik bij de Lidl wat inkopen wilde doen. Daarna weer terug naar huis en Dominik braaf aan het spelen met de lego. Hij was helemaal blij toen Theresa weer terug kwam van haar feestje. Jannick was samen met Jan haar gaan halen. Trixi kwam pas tegen 18 uur en ging Dominik weer. Theresa in de slaapkamer tv kijken en ze had geen honger maar om 19 uur wilde ze toch nog wel wat avondbrood.
Ingrid belde uitgebreid gesproken met elkaar . Zo lief als we met Sabrina praten hoor je haar smakken want ze geeft ons kusjes. Het zal niet voor 7 april worden dat ze thuis komen denkt Ingrid.
Vanavond is Jannick chauffeur voor het rode kruis want ze gaan rödelen op de Galsterberg. Hij moet morgenochtend om 6 uur beginnen dus kan toch geen alcohol drinken.
Ik heb de knoop doorgehakt en een nieuwe wasmachine besteld. Moet tussen 4 en 10 dagen erop wachten. Morgen beneden onze wassen doen en ook wat er nu ligt van Jannick oa zijn werkkleding. Dan droog ik het bij ons en Jannicks werkkleding mag veel niet in de droger dus kan op het balkon drogen.
Ik heb met Ingrid afgesproken dat Theresa maandag ook thuis blijft kan ze mee Papa naar de trein brengen die dan naar Wenen vertrekt. Weer een dag voorbij op naar morgen.