Pech en verkeerde timing

Nederland, Gouda

pech en verkeerde timing

We zouden a.s. vrijdag definitief overgaan naar Oostenrijk.Alles was al geregeld.
Hlaas voelde Jan zich de afgelopen weken niet zo goed en er moesten onderzoeken plaatsvinden. Afgelopen week zijn daar uitslagen van gekomen en Jan moet op kort termijn geopereerd worden. Er was door de vakantietijd pas plaats op 17 augustus want eigelijk wilden ze al op a.s. vrijdag opereren.We hebben hierdoor alles stil moeten zetten en moeten afwachten hoe het gaat verlopen. Als dit achter de rug is hopen we eind augustus te verhuizen.
ook Jannick is dus voorlopig even bij ons in Nederland.

27 juli 2006 11:48 | Door: Ank Lieve pechvogeltjes, We wensen jullie sterkte met alles en duimen ervoor dat alles snel weer goed komt.

molenaar.ruesink 2016-05-30 16:30:17

31 juli 2006 17:58 | Door: Merle&Hans&Tamara Sterkte!

molenaar.ruesink 2016-05-30 16:30:33

13 augustus 2006 14:33 | Door: Astrid & Peter van Jan en Erna van jullie tegenslag vernomen. Via deze weg wil ik jullie de komende week en weken heel veel sterkte toewensen en hou je haaks.

molenaar.ruesink 2016-05-30 16:30:51

17 augustus 2006 14:52 | Door: Jan en Erna Wat een pech weer voor Jan. Nu moet hij nog langer er tegen aan hikken voor dat de operatie gedaan wordt. We wensen jullie in ieder geval eenpaar lekkere weken in de caravan en dan veel sterkte voor de operatie

molenaar.ruesink 2016-05-30 16:31:42

5 augustus 2006 18:02 | Door: Jan en Erna We hoorden van Hans en Sonja over jullie tegenslag. We leven erg met jullie mee en wensen jullie alle sterkte toe voor de komende tijd. Groetjes an Jan Erna Bauke en Rob