Na sneeuw kwam regen en dan nu de zon

Om kwart over 7 wakker en een beetje tv wat zeer interessant was . Het gaat de hele morgen over Corona Impfung men kan vragen stellen en er zijn allerlei virologen enz. Maar dan toch om 8 opgestaan en douchen en ontbijten. Ik heb een afspraak bij de huisarts om 10 uur. het was een stormachtige nacht met heel veel regen. We moesten ons raam in de slaapkamer sluiten want voor ons de wind van de verkeerde kant en het treft ons vol. Jan was gisteravond voor het naar bed gaan nog even een rondje om het huis maken en alles was in orde. Om half 10 op weg gegaan en het was her en der glad en het miezerde. De sneeuw zo veel als er was is bijna verdwenen.
Daniela mijn huisarts heeft mij een verwijzing voor de Orthopede gegeven, er is een nieuwe die bij mijn Orthopede in Liezen nu zit. Naar die heeft ze verwezen want die praktiseert nog in Schwarzach. Hauke doet dat niet. Ze heeft al mijn bloedonderzoeken doorgekeken en er was niets afwijkends te zien van de schildklier. Ingrid zei dat zijn de algemene doorsnee waarden ergens bij de onderwaarden hoeft het niet goed te zijn maar dat prikken ze niet. Ik zei al tegen Jan handig als alles in Schwarzach is dan kan ik gelijk voor een maand boeken. Ik moet nog steeds voor mijn Coloscopie en mijn inwendige echo van de Pancreas die onder narcose moet, dan nu de schildklier en misschien mijn teen. Wat is ouder worden ? ik geloof totale aftakeling.
Ik was om half 11 weer thuis en eerst aan de koffie en dan middageten gemaakt. Ik heb bami gemaakt en dit keer met een spitskool die zie je hier niet zo vaak. Samen met Jan gegeten . Rondom 12 kwam eerst een matig zonnetje maar dat werd wel steeds meer. Wel veel wind. Ingrid bracht Apfelplattenkuche en Sabrina. Ze is samen met Theresa naar de nieuwe woning maar met Sabrina doe je niets. Die ruimt uit ipv in. Ik even naar de keuken een koffie maken en 2 laden met CD´s leeggehaald. Ze kan overal bij dus ook boeken en Videodozen zijn niet veilig. Als het mooi weer blijft gaan we straks nog even met de kinderwagen naar de Mez wandelen. Ik moet nog Post afgeven.
Nu even zitten .
Helaas werd het weer erg slecht weer dus we zijn niet weg gegaan. Sabrina vermaakte zich uitstekend. Ik had een ander soort beker uit de kast gehaald een kleine met een vast rietje eraan. Sabrina vond dat ding geweldig. Ze is geen goede drinker en nu was het spannend om eruit te drinken.
Ingrid kwam pas tegen zessen thuis. Daarna was het voor ons rust.