Ik sleep me door de dag.

Een hele slechte nacht gehad en pas om 4 gaan slapen en dan om half 9 wakker. opgestaan want ok had om 10 uur een afspraak . Alles ging mooi op tijd . Tijdens mijn therapie ging mijn telefoon, mijn gesprekspartner ligt dan al in een deuk. En ja het was Jannick, planwijzigingen., Meli werkt ipv vrijdag overdag nu vrijdagnacht, Zo kan ze zelf Sabrina halen en brengen naar de Kindergarten op vrijdag en heeft ze ook tijd in de middag met de kinderen. Dan kom ik eind van de middag in het spel, Jannick brengt Theresa naar Taekwondo en ik moet haar halen. Meli is dan al naar haar werk en Jannick heeft brandweerverzameling. Moest hij mij vragen of dat zo ging en ja dat is goed, Na mijn therapie ben ik een ronde gaan lopen en ik was bij Rapl gaan kijken of ze iets voor de winkel van Sabrina hadden. Ik heb een moderne kassa met loopband , geld en pinapparaat . Zelfs een pas om te pinnen en geld is erbij. Dus als Sabrina komt kan ze spelen. Jan en ik hebben er al mee gespeeld. Dan middageten gemaakt Käsespätzel dat smaakte goed. Samen met Jan gegeten. Ondertussen geen lekker weer meer en dan pas tegen 4 was het weer mooi. Niet veel gedaan vandaag maar daar was ik ook te moe voor. Dan kwam Meli even snel zeggen dat we zonder water zaten omdat ze de meter waren komen vervangen. Dat ging snel en dan even samen koffie gedronken en mocht ze ook even spelen.
Verder alles rustig. Jannick is naar de ouderavond van Theresa gegaan, belangrijk om je gezicht te laten zien.
Verder geen idee maar eerst vanmorgen het alarm dan in de avond een alarm. Even gekeken en het waren brandalarmen van melders. De eerste bij de PV en waarschijnlijk die in de avond een van de scholen. Het is de hele dag al onrustig in onze regio want er warn vandaag 10 x uitrukken. Gröbming. Ruperting, Haus, Rohrmoos enz.