Het weekend kan bijna beginnen

Vanmorgen rondom 8 wakker en geen haast dus eerst een rondje ontbijt tv. Dan douchen en alle ochtend dingen. In de morgen wat aangerommeld en in overleg met Jan besloten ipv planken een kastje zonder deurtje ernaast te hangen. Dus kastje besteld voor 7 Euro bezorgkosten gaan we niet naar Salzburg rijden. Met kleine stapjes gaan we verder. Middageten gemaakt en met Jan gegeten. Jannick stak zijn hoofd tussen de deur en vroeg wat eten jullie. Ik zei hem loempia en ik vroeg waarom? en hij zei dat in het trappenhuis rook stond.
Wat later op de middag zijn we aan de wandel gegaan eerst omgelopen zodat we konden zien hoe het met de bouw bij Amadeus voort gaat. Dan terug gelopen en doorgelopen want we wilden een ijsje eten. We aten het op in het Kastanienpark en dan even kijken bij de uitverkoopschoenen. Zie ik daar sandalen naar mijn zin. Het zijn zwarte Skechers. Ik ben er blij mee en niet zo duur met 35 Euro. Dan zijn we terug gewandeld en het was kwart voor 5 toen we weer thuis waren. Het is bloedheet maar er is wind dan kan je het beter uithouden.
Dacht ik van mijn klachten af te zijn begint het weer opnieuw tegen de avond weer pijn.
We moesten nog een broodpakket en een groente/fruit pakket ophalen bij de Unimarkt. Snel even langs de Spar want daar hebben ze mijn favorite kaas in de aanbieding. Die komt dan op 12,90 de kilo. Normaal 29,90 de kilo. Ze hadden ook nog wat groente voor de helft dus helemaal blij met de tauge en de witlof.
Dan weer naar huis gereden. Weekend kan beginnen.
Ik had de sportschool gemaild dat ik morgenochtend wil trainen maar ik moet nog bekend gemaakt worden met de apparatuur. Kreeg gelijk een mailtje terug kan morgenochtend om 9 uur beginnen. Dus ik moest mijn binnensportschoenen opzoeken, een sporttas en sportkleding. Toiletspullen en handdoeken erin . Ik ben er klaar voor.