Kinderdag

Samstag 20.Jänner
Vanmorgen wakker voor de wekker en het kleine mormel was ook wakker. Voor haar ontbijt en tv en ik op Dominik wachten die ook al snel kwam. Het sneeuwde nog steeds flink en vannacht ook heel veel gevallen. Om half 9 hield het op en werd de lucht blauw. Dominik heeft geen skispullen mee dus ik kan niet gaan skien met die 2. Had juist nu denk ik geweldig geweest . Voor morgen weer slecht weer voorspeld. Dominik maar voor de andere tv gestald want verder wil hij niet veel. Is mij nu wel even goed zo om de dag rustig te beginnen.
Theresa zat nog steeds in de slaapkamer te kijken en zo lang ze niet samen zijn is er rust.
Middageten , ik heb maar pannenkoeken gebakken. Ingrid wilde dat Theresa naar buiten ging maar die wilde niet uiteindelijk ging ze wel omdat Dominik mee ging. Ze hadden dikke pret in de tuin in de dikke sneeuwlaag. Nu zijn ze weer binnen en kijken een dvd. Ik voel me down en mijn hele lijf doet zeer. Kan mijn draai niet vinden en ook al zei Jan nooit veel ik kon wel tegen hem aanpraten.
Jannick is de hele dag Eisstockschiessen in Ramsau, Ingrid ging toch niet naar Jan en ik kan niet.
Ook vandaag de reserveringen voor de vakantie ongedaan gemaakt en nog wat uitstapjes die stonden gepland.