Van alles en nog wat dag.

Vanmorgen al om half 6 wakker , ik heb vreselijk slecht geslapen en had de tv op een zender gezet waar lekker montoon geluid was dan val ik in slaap. Normaal valt de tv in de slaapkamer om de haverklap uit maar om de een of andere reden was hij nu de hele nacht aangebleven. Dus ik heb hem maar op de ontbijtzender gezet. Ik ben uiteindelijk om kwart voor 8 eruit gegaan. Tot mijn verbazing ging Jan er ook uit. Het is donker somber en regen past wel bij mijn gevoelens .
Ik denk dat ik zo als Jan klaar is naar Liezen rij om wat schoolspulletjes voor Theresa te kopen. Speciaal voor de Nederlandse school die ze dan hier kan laten. Ik verheug mij om morgen naar Graz te gaan. We brengen dan Theresa naar de school en gaan zelf shoppen in Seiersberg , al denk ik erover om door te rijden naar Maribor. het is over de grens minmaal 40 cent de liter goedkoper om te tanken. En het Europark winkelcentrum staat al lang op ons lijstje om een keer te bezoeken. Maar we gaan zeker nog 8x naar Graz voor de school. Dus we zien het wel.
Ik heb een poos met Diane getelefoneerd altijd fijn .
We zijn inderdaad even naar de Action gereden en ik heb gevonden wat ik wilde hebben en uiteraard allerlei dingen die ik niet nodig heb.Ik koop hier bij de boekhandel geen gevulde etui onder de 20 Euro nu heb ik er eentje voor 3,99, een vulpen erbij gekocht, dan nog een map en een collegeblok. Voor 9,50 heeft ze al haar schoolspullen. Straks even haar tas zoeken en kleding voor morgen . Ze heeft bij ons allemaal leuke kleding deels zelf gekocht bij Ingrid ziet ze er altijd zo armoedig uit.
Middageten gemaakt en dan even niets . Later aan de wandel want ik moest langs de bank en langs de apotheek. Dat bracht weer ergernis. Als je een spaarverdrag hebt van 6 jaar en die 6 jaar zijn voorbij is het toch te gek dat ik 45 Euro moet betalen om het geld vrij te krijgen. Ze wilde mij een nieuw verdrag in mijn maag splitsen en gezegd dat ik dat niet hoefde. Ja maar als er in eens geld ergens voor nodig is ? Krediet krijg je niet. Ik waarom zou ik dat nodig hebben en met 30 Euro in de maand zet ook geen zoden aan de dijk. Ja maar als je bv een auto wil omdat de auto kapot is. Ik mijn man is 75 dus dan geen auto meer. Ja of een wasmachine nou die kan ik dan ook nog wel kopen. Uiteindelijk getekend voor de beeindiging. Het sparen heeft geld gekost dan kan ik het beter thuis in een potje doen. Mijn schildklier medicijnen zijn niet leverbaar en ik en ja wat nu wanneer wel? nou dat weten ze niet., Uiteindelijk hadden ze nog 2 doosjes met 20 tabletten Dus hopen dat de medicijnen er over een maand wel zijn.
Dan weer terug gwandeld. De spullen van Theresa klaar gezet . Dan wat avondeten , De wekker gezet.