Familie weer uitgebreid.

Vanmorgen pas om half 10 wakker , alle ochtenddingen gedaan. Opruimen, de was aangezet. Vaatwasser gevuld en aangezet en dan ziet het er gelijk opgeruimder uit.
De deur open want het was weer heerlijk mooi weer, Het dooit nu wel omdat het nu ook warm is. Niet echt vorst heel even in de vroege morgenuren 2 graden vorst.
Aankomende nacht wordt het wel meer vorst gaan we weer naar min 7.
Ik zag gisteravond dat ik een berichtje had van Erna. De baby van Ramon en Debra is geboren , een zusje voor Mae met de naam Ella.
Ik had toevallig afgelopen zaterdag in Graz een cadeautje gekocht.
Middageten was snel klaar de restanten van de Kartoffelgulash opgewarmd voor Jan. Zelf een plakje ontbijtkoek.
In de middag op weg naar Liezen want ik moest naar de KNO arts. Dat bleek wel nodig te zijn . Mijn oren zaten potdicht. Ik heb ook een spray gekregen om de ontsteking in mijn neus en holten ze bestrijden. Ik ben al verkouden vanaf dat ik Covid had. Elke morgen helemaal vol met groen en bloed is niet lekker. Dus nu hopen op verbetering.
Dan weer terug en Jannick belde of ik wat boodschappen kon meebrengen. Dan eerst naar de Spar boodschappen voor Jannick gedaan. Dan naar de apotheek om mijn spray te halen. Dan naar huis. Vergat ik bijna mijn eigen broodpakket op te halen. Gelukkig nog op tijd.