Dag 10 Familiedag

Nederland, Kamperland

Gisteravond met Theresa en Jan samen Halloweenavond met een nachtspeurtocht. We moesten ons bij een griezel melden en kregen een armbandje dioverale licht gaf- We moesten wachten tot we met onze groep opgeroepen werden om het gebouw uiteraard donker te betreden en kregen instrucies van weer andere griezels/ondoden en mochten daarna op weg. We zaten in een groepje met voornamelijk Duitsers wat voor ons uiteraard geen probleem was. Het waren leuke mensen en gezellig.We hadden geen Idee en volgden de bordjes met bloed besmeerd en een kaarsje ervoor. We kwamen bij de Camping uit waar een enorm kerkhof was gebouwd met alles erop en eraan inclusief acteurs die van alles en nog wat voorstelden en zich ook zo gedroegen. Dikke nevel overal en ze hadden bladblazers die net als kettingzagen geluid maken en die richten ze op je en dan voel je zo´n koude luchtstroom. Het ergste was het schreeuwen het onverwacht te voorschijn springen. We loodsten Theresa er doorheen en gingen Verder. Een deel van onze groep hadden zeer kleine kinderen bij zich en er was een slapende Baby en die gingen weg. Dus we belven met een kleine groep over. Onderweg van alles en nog wat oa the walking dead in een toilet gebouw helemaal donker en mistig en veel klapperende deuren en wc brillen , we namen Theresa niet mee naar binnen en bleven Buiten wachten met nog wat kinderen. Een aantal ouders gingen wel en wij hadden ook kunnen gaan Maar het was ons wel goed. Echt een behoorlijke tocht ook aan de buitenkant onder langs de dijk en alle bruggen waren met grote spinraggen en grote spinnen versierd. We kwamen in een heksenspel en eindigden op een sportcomplex waar echt alles was omgebouwd tot een groot spelterrein met heel veel acteurs . We kwamen daar vanaf en dan werden de jonge kinderen geroepen door een griezel die ze over hun hoofd streek en ze mochten hen aanraken en vooral kijken dat het acteurs of zo als Theresa zei verkleedde mensen.. Dan naar huis en het was ondertussen 22 uur geworden. Het was eigenlijk een geweldige ervaring. Thuis wilde Theresa wel bij ons slapen , we hadden gezegd tegen haar als je denkt dat je gaat dromen mag je ook bij ons en dat deed ze gelijk. Nou ze draaide zich om ,ik hoorde nog Oma en dan niks Meer en ze sliep- Omdat met zijn drieen in het kleine hokje benauwd was had ik de deur open gelaten en ik was wakker geworden van het licht en Jannick en Ingrid. Theresa wird ook wakker en zei mijn buikje heeft honger. Dus ik zei haar ga Maar naar Mama. Ik dacht dat het heel vroeg was en keek even op mijn telefoon en toen was het al 8 uur. Dan ook maar opgestaan. Jannick en Ingrid gingen met de kinderen naar het zwembad . Jan en ik wat boodschappen doen. Terug ben ik het eten gaan voorbereiden en om 12 uur was de Familie ook weer thuis. Jannick ging de gril doen en dan beginnen met het grillen van het vlees. Ondertussen kwam de visite aan en ik gimg ze ophalen. Onderweg kwam ik Diane en Jordy tegen die op weg naar ons waren. Ik vond de visite ook en met hen naar onze hut. Het was erg mooi weer dus het terras was ideaal. Wie er waren gekomen? Bianca en Peter met Nina en Bo, Angela en Bert met Jula en Tobi , en Dennis. Dus we hadden een terras vol. De kleine kinderen speelden met elkaar buiten de nog kleinere op het terras. Het was loei gezellig. Diane en Jordy gingen op weg naar huis. Eind van de middag gingen de anderen ook alleen Nina bleef bij ons. Eigenlijk zou Bianca haar woensdag komen halen maar omdat Jannick had gezegd dat hij een dagje naar Gouda wil en dat op donderdag omdat er markt is kunnen wij haar meenemen. Dat bespaart haar een behoorlijke rit .Dan komt Angela ook nog naar haar zo dat we die ook nog zien.
Ik wilde mijn fotos van mijn kaart afhalen maar kreeg de kaart niet uit mijn camera. Jannick heeft hem eruit gepeuterd en ik kan mijn fotos niet eraf halen. Jannick kan er thuis misschien wat mee dus daar hoop ik op. Dus Diane ik ben blij als je mij fotos stuurt van vandaag. Helaas ook fotos van de halloween die erop staan. Dus eerst een nieuw kaartje kopen voor ik weer fotos kan maken.
En we hebben alweer geen internet.

Wat leuk Nicolette! (Alleen jammer van je camera)