Theresa 9 jaar

Vandaag is Theresa jarig met 9 jaar een hele dame geworden. Ik was om 7 uur wakker, katten eten gegeven en ook wat voor mezelf gemaakt dan snel mijn bed in want het was koud. De eerste sneeuw tot op 1500m gevallen of gaat vallen. Bij ons regen en 11 graden. Gisteravond en vannacht heeft het heel erg geregend. Nu dus ook nevelig de herfst is er en de winter komt met rasse schreden op ons toe. Straks even kijken beneden of het is gelukt met de telefoon van Theresa en voor Theresa. Ze krijgt een nieuwe van ons. Die heb ik al bijna 2 jaar liggen .We zijn al bijna weer zo ver dat we een nieuwe krijgen. Ze is wel een bofkont want ze krijgt een Samsung A40. Ik heb haar vanochtend een verjaardagsfilmpje gestuurd waarin Sinterklaas haar feliciteerd. Ik weet dat Diane haar een berichtje heeft gestuurd en ze vindt het zo leuk om berichtjes te krijgen. Kleine meisjes worden groot.

Malcolm kwam weer eens voorbij in een flmpje https://www.facebook.com/BenGDenHaag/videos/564259344922201/
Ook het restaurantje van Kirsten bestaat alweer een jaar. https://www.holyraviolirotterdam.nl/
Dat zijn dus allemaal heuglijke dingen en dat ondanks de Coronatijd.

Met Jan aan de wandel naar de apotheek maar die konden niets zeggen en uiteindelijk ben ik er wel achter gekomen dat de fout in de Dopplerkliniek ligt. De arts aangeschreven. Ook naar de telefoonwinkel voor een kabeltje voor de telefoon van Theresa en ik wilde een mapje kopen maar ze hadden niets. Ik denk laat ik bij het postkantoor kijken en zie ik vind er eentje en het was nog de laatste ook. Thuis alles in het doosje gepakt en de hoes met doosje erbij .

Middageten was snel klaar de kaasfondue die over was ge smolten en warm gemaakt , in 2 bakjes gedaan met lekker vers gebakken bruine broodjes. Tegen 2 uur met de auto naar Ingrid gereden en Theresa helemaal blij nog blijer toen ze haar telefoon uitpakte. Ook kreeg ze de cadeautjes van Ingrid. Dan kwamen al snel de eerste kinderen voor het feestje. Wij een poos met Ingrid gezeten en dan zijn we toch gegaan uiteraard na de taart. Sabrina daar was Gaby bij en toen die wegging ging ze met haar oppas mee en weer had ze geen Schine aan , niet thuis en ook niet toen ze wegging.
Thuisgekomen hadden we het zo koud snel de kachel aangemaakt en een kaarsje op tafel nu heerlijk behaaglijk.

Gefeliciteerd met Theresa.

Liduina 2021-09-20 19:12:32

Gefeliciteerd met de jonge dame 🥳

Anja 2021-09-20 19:55:38

Gefeliciteerd!!! Nog vele jaren!!! 😘🎂👸

Annemarieke 2021-09-20 20:54:25

Hartelijk gefeliciteerd 🥳 met Theresa hoop dat ze een leuke dag heeft gehad

Erna 2021-09-20 22:04:14

Lieve Theresa, van harte gefeliciteerd met jou verjaardag, we hopen dat je er een schitterend feest hebt gehad, met vele mooie cadeautjes. Sabrina ook jij van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zus. Veel liefs uit Holland allemaal van ons, ome Ruud tante Christina, Cherique en Wesley, Scarlett en Delano.