afscheid

Oostenrijk, Pruggern

Maandag
We zetten alles in de auto, nemen afscheid van Erna en Manfred en vertrekken.Het weer is wederom super en we schieten lekker op.Rond half 7 zijn we in Oberframmern waar we een pakket afleveren bij de Hengstmengels die ze in Leiden hebben laten bezorgen.Ze zijn er zelf niet maar we zetten het in de garage.We rijden naar Irschenberg waar we voor de laatste maal lpg tanken.Tegen 21 uur zijn we bijna thuis als we vlak bij ons op een stilstaande file stuiten.Alles afgesloten, gelukkig weten we hoe we erom heen kunnen, zelfs in het donker.Dus hoeven we niet te blijven staan. Het was dus weer een frontale botsing.Ze kunnen het hier maar niet laten om met een bloedgang in te halen. het maakt niet uit of er borden staan met verboden in te halen of doorgetrokken streep of onoverzichtelijke bochten, het maakt ze niets uit.Het is een rede waarom we niet graag 's avonds rijden, hoewel het ons ook al een paar keer overdag is overkomen dat ze recht op ons afkwamen. Er vallen zoveel doden daardoor en zo ontzettend veel ongelukken.Gelukkig is het weer nu veel beter en het zicht ook.
We halen nog niet alles uit de auto.
jannick gaat naar bed maar Jan en ik hadden daar nog even geen behoefte aan, eerst even acclimatiseren.Het was een relaxte reis.

10 april 2007 14:53 | Door: ria we hebben op jullie gewacht, Jan heb je de kaart nog gekregen?

molenaar.ruesink 2016-06-02 14:45:23

10 april 2007 17:45 | Door: B-jank Zo fijn dat jullie weer goed ijn aangekomen. Hier nog steeds prachtig weer alleen iedereen is door een gemene buikgriep gepakt. Alles komt er aan alle kanten uit haha! Bij Nina is er een tandje door, daar kwam ik op paps verjaardag achter. Het was gezellig trouwens en fijn jullie gezien te hebben. KUsssssssssssssssssssssssss

molenaar.ruesink 2016-06-02 14:45:53

24 april 2007 11:06 | Door: Bjank Wat zijn de foto's leuk geworden!!!!!