Niet warm en niet koud

Vanmorgen vroeg wakker , een rondje tv dan eruit. Douchen en de rest wat ik zo al in de morgen doe. Wachten tot Jan eindelijk klaar was en dan op weg naar Stainach. Eerst naar de Penny en dan naar de Hofer en nog even bij de Landena binnen gewipt. Het weer was ongeveer zoals gisteren. Thuisgekomen eerst alles opgeruimd en dan eten maken. Samen met Jan gegeten. Wat aarde in plantenbakken gedaan en een paar plantjes erin gezet. Kleine dingen waar ik blij van word.
Vanavond nog een broodpakket halen bij de Unimarkt en gelijk nog wat inkopen doen.
Ik heb bij het inkopen doen ook het paascadeau voor Theresa gekocht. Ik spaar Unimarkt plakkertjes en dan kan je met enorme korting Schleich kopen. Ik heb ondertussen alweer een spaarkaart voor dus ik kan nog wat aanschaffen voor een later moment. Schleich vind je eigenlijk nooit onder de vaste prijzen. De paarden heb ik altijd 2e hands gekocht. Op de vorige 2ehands beurs was er best veel Schleich maar ze vroegen te veel.
Zondag is er een beurs in Gröbming dan ga ik uiteraard ook weer struinen.
Nog even Jannick gesproken die morgen voor het eerst met zijn Sattelzug op weg. Vorige week had hij begeleiding nu gaat hij alleen de weg op. Hij is nerveus en zei mij alsof ik nog nooit een vrachtwagen heb gereden. Maar een losse kabine met een enorme oplegger is voor hem wel nieuw.
Ik hoor het morgenmiddag wel als hij terug komt. En een aardig omzeiling van de wet dat je na 15 uur niet meer mag rijden dan laden ze melk en dan mogen ze wel na 15 uur rijden. Meestal rijden ze de melk pas maandag maar dan nemen ze het nu al mee terug.