Jan thuis

Oostenrijk, Salzburg

Vanmorgen netjes wakker voor de wekker van 7. Een beetje tv en dan eruit en alle ochtend dingen gedaan. Dan een kop koffie voor mezelf gemaakt.
Ik ben nieuwsgierig of Jan vandaag thuis komt. Ik heb om half 11 een afspraak bij de PSN. Kan ik alle stress weer van me af praten.
Ik werd gebeld door Jan dat hij onderweg was naar huis. Dus ik loop naar beneden en tref Jannick en Meli met jassen en sporttassen. Dus ik zei dan heb ik een probleem want pa komt eraan en ik heb een afspraak. Dus zij hun jassen weer uit en Jannick zei dan gaan we morgen sporten.
Ik was half 12 bij de Volksschule dus Jannick gebeld of ik gelijk op Sabrina moest wachten maar hij en Meli waren bij de Bezirkshauptmannschaft om de Austria App te activeren. Bij Meli een druk op de knop en klaar. Bij Jannick hij had alles maar geen Oostenrijks paspoort dus hij kreeg het niet. Wij moeten dus speciaal naar Leoben of naar Graz om te activeren.
Als Jannick gaat dan ga ik maar gelijk mee en eigenlijk moet Jan dan ook. Omdat het persoonlijk is. Tja ik ben dan toch die met zijn App de dingen moet klaren. Dus die namen Sabrina mee. Thuisgekomen was Jan dus Thuis. Ik heb middageten gemaakt en met Jan gegeten. Meli had opgeschreven wat ik bij de apotheek moest halen.
Liduina had gebeld om te vragen of Jan thuis was gekomen. Om half 3 ging ik naar de apotheek en Jan wilde mee wandelen. Het zijn dure grapjes die we nu moeten betalen. Het is echt rot weer. Regen en regen en in de morgen werd het daardoor glad en overdag werd er overal flink gestrooid want er is toch vorst in de avond en nacht. Er was gezegd sneeuw boven de 1500m maar nu geven ze sneeuw op vanaf 800 meter. En ook weer meer vorst. De winter is nog niet weg.
Ik had bij Jan een half liter glas water gezet en zowaar heeft hij het opgedronken en zelfs weer nagevuld. Geen idee of hij dat ook blijft volhouden.
Meli is met Sabrina naar Altenmarkt en Theresa is schijnbaar meegegaan. Ze heeft onze auto genomen want Jannick is al naar zijn werk.
Zo de dag is weer gelopen.

Fijn dat Jan weer thuis is verwen hem maaršŸ˜€

Erna 2024-02-01 20:22:42

Fijn dat hij weer thuis is.