Pelletheizung kan gebouwd worden.

Freitag 19.Juni
Koud, nat en we kunnen hier in de regio sneeuw verwachten tot op 1400m. Wij hebben alleen maar regen . Veel werk verzet en Jan is nu klaar met de kasten slopen en we hebben heel veel afval staan nu dat is denk ik wel 4x rijden. Maar als dat is afgevoerd dan is die ruimte leeg en kunnen de grindtegels eruit en moet de aarde eruit geschept gaan worden vooradt er en vloer in gestort kan worden. Tja en dan kan de Pelletheizung ingebouwd gaan worden. De bank heeft zijn fiat gegeven dus dan staat er niets meer in de weg en er komt zelfs waarschijnlijk nog een solaranlage alleen niet met alle panelen om alles te dekken maar de helft want ze kunnen alleen op het aangebouwde deel gezet worden.
Was rustig want Ingrid en Theresa kwamen pas aan het eind van de middag terug . Wel jammer want ik wilde met Theresa naar de minis om hard te lopen want de Gröbmingerbusinesslauf was vanavond en voor de kleintjes begon het om 17 uur en ze kwamen er net na thuis. Ze vindt het geweldig als ze al die mensen ziet lopen en dan gaat ze ook rennen dus ik dacht dan kan ze ook wel meedoen , het is maar 100 m.
Jan heeft voor hij naar zijn werk ging weer dozen met klein spul afgegeven bij de Caritas want er blijft toch van alles en nog wat te voorschijn komen en alles wat ik niet gemist heb kan ook wel weg. Sommige dingen zaten al heel lang ingepakt in dozen en nu die maar onder handen genomen , elke keer meeverhuisd en dan kijk je erin en denk je tja wat moet ik ermee en voor de doos weer dicht gaat en ergens verdwijnt nu dus definitief verdwenen.