We zijn al 28 dagen thuis

Ik werd wakker van Ingrid om kwart voor 9. Ik had een hele slechte nacht gehad bleef wakker en kreeg mjn geest niet stil. Dit keer zeer hardnekkig om half 4 eruit dan weer erin dan ging Jan eruit en tegen 6 ging Jannick en daarna pas in slaap gevallen dus het was kort slapen. Ingrid moest naar Schladming daar is de enige Zulassingsstelle die open heeft op aanvraag. Theresa sliep nog en Sabrina zit braaf op de vloer te spelen. Ik heb een gevoel of mijn hoofd uit elkaar knalt .Zo eerst maar eens aan de koffie. Het is weer super mooi weer en het wordt vast weer warm.
Ik ben gaan douchen en aankleden, dan kwam Theresa ook boven daar heeft Jan een boterham gemaakt voor haar.
Ingrid kwam weer thuis en alles was gelukt. Maar de nieuwe motor van Jannick aanmelden gaat niet.
Koffie gedronken en dan gingen ze weer op Theresa na die nog bleef spelen met de Tiptoi dierentuin. Dan ging ze beneden eten en heb ik voor ons ook het eten opgewarmd. kippensoep en Erdbeerknödel. We hadden bij de koffie al een lekker zelfgebakken bruin broodje van Theresa gekregen. Die had met Ingrid samen een hele hoop broodjes gemaakt. Voor Jan dan nog een multivitamine opgelost die geef ik af en toe bij weinig verse groente/fruit.
Jan kreeg nog een verjaardagskaart met de post. De post böijft toch nog regelmatig komen en ook pakketten worden redelijk snel bezorgd. Dan naar buiten lekker in de tuin zitten, later koffie drinken met elkaar in de tuin. Dan kwam er wind opzetten en die was fris dus we zijn weer naar binnen gegaan. De dagen gaan zo wel voorbij. Eind van de middag kwam Marco met onze bestelde snacks en grote statubes Zaanse mayonaise. Ik had mijn vriezer naar mijn gevoel zo ver ingedeeld dat alles erin zou kunnen en toen kreeg ik van hem nog dingen om te proberen en het ging net allemaal erin. We kunnen weer een hele poos vooruit en vanavond eten we een broodje kroket. Heerlijk zo´n echt Nederlands puntje. Dan mogen we vanavond ook een stukje taart bij de koffie het leven hoeft niet saai te zijn in de coronatijd.