Rustige zondag

Vanmorgen toch wakker voor de wekker en opgestaan. Tegen 8 was ik klaar en kwam de familie ontbijten. Altijd gezellig.
Het is nog frisjes maar de temperatuur zal wel snel stijgen want de zon schijnt en blauwe lucht. De eerste was staat aan en de bedden zijn afgehaald.

Annemarieke het park is het hele jaar open , je kan altijd op internet kijken en je moet voor de tour altijd reserveren over internet niet alleen in coronatijd.

De meiden kwamen een poosje want Jannick ging met Meli zijn spint leegruimen in Schladming. Voor Jannick kan het niet snel genoeg gaan. Sabrina was helemaal blij met haar stapel nieuwe boekjes. Ik kon ze ergens meenemen en dat ook gedaan. Zelfs Theresa vond ze nog leuken zei die kan ik wel voorlezen aan Sabrina.
Dan heb ik middageten gemaakt niet het lkkerste voor Jan maar hij moet het er vandaag mee doen. Ik heb warmlauwe aardappelharingsalade gemaakt. Ik had veel haringresten dus het was restverwerking. We eten helaas voor Jan al vis vanaf woensdag. (had ik gisteren ook nog Sushi meegenomen)-Ik heb dan ook nog garnalen in de schaal waar ik morgen bami mee wil maken.

Ik heb al problemen met mijn maag en luchtwegen sinds ik woensdagnacht heel erg reflux had. Er is wat meer in de luchtwegen terecht gekomen en ik heb daardoor luchtproblemen. Het maakt niet uit wat ik eet of drink overal reageer ik op. Nu heb ik een kruidenmengsel van Meli heeft Jannick goed geholpen dus ik hoop mij ook. Het is niet vies dat scheelt.

Nicolette, Ik had idd al op hun website gekeken. Ziet er echt heel leuk uit maar is voor mij in maart toch te ver rijden. 😘

Annemarieke 2022-03-06 22:11:13

Jan, helemaal mee eens, ik lust ook geen vis en je ouders vroeger ook niet. Familiekwaal!!!!