Super zonnig en warm

Samstag 21.Mai
Jaaaaaaaaaaa prachtig zonnig en warm, de wind die over de besneeuwde bergen gaat is soms wat koud dus uit de wind blijven. Theresa kwam ons wekken en ik moest er toch uit want Dominiek is er vandaag ook. Die kwam rondom 10 uur.
Samen spelen tot het warm genoeg is om naar de tuin te gaan. Jan in de badkamer de gipswanden dichtsmeren en de gaten dichten. Ik groente en vlees klaar maken voor op de grilplaat. Dan tegen 12 uur naar de tuin, grilplaat eten en drinken enz mee.
Kleine tafel en stoeltjes voor Theresa en Dominiek klaar gezet, wilde Theresa ook haar parasol maar die zag ik niet. Gelukkig kwam Mama en die wist het wel . Nadat zij klaar waren met eten de zandbak open gemaakt voor hen. Wij met Ingrid nog wat eten. Jannick is naar het Frühlingsfest bij RK in Schladming. Dan hebben ze nog een poos gespeeld en op de glijbaan.
Nu komt er wat sluierbewolking opzetten morgen zou het nog warmer worden.
Ben nieuwsgierig. Dominiek ligt op de bank voor zijn middagslaapje en dat vindt Theresa niet leuk want dan mag ze niet boven komen.

Dominiek heeft een flinke poos geslapen en daarna mocht Theresa weer boven komen. Samen een poos gespeeld en toe het te wild werd heb ik ze met een dvd op de bank gezet. Het was een koninkrijk voor een lama en Jan en ik hadden het ook nog nooit gezien. We hebben ons te pletter gelachen. Nu is het 19 uur dominiek is met Trixi mee en ik had Theresa beneden afgeleverd maar die is nu toch weer boven. Dus zo dadelijk toch echt weer naar beneden want het is tijd voor Opa en Oma samen.
Jan heeft de wanden met dat gipsspul klaar, dus nu alles weer drogen.
Morgen zal het wel rustiger zijn want Ingrid krijgt visite van haar zus Edith met de kinderen Viktoria en Leonie. Dan heeft Theresa het druk genoeg met hen te spelen. Misschien dat wij nog erop uit gaan met Dominiek.