Toch weer zeer warm

Om 7 ging de wekker en opgestaan.. We gaan zo eerst boodschappen doen in Stainach. Op de terugweg echt voor de allerlaatste keer naar Prenten. De laatste was uit de droger opbergen. Gisteren al de bodem gedaan.
Na het boodschappen doen weer naar huis en we zouden langs Prenten gaan. Maar Jan reed gewoon door en ipv even bij Gasthaus Schrempf te keren reed hij ook daar door. Dus dan maar in Gröbming nog naar de Spar . Helaas is het weer zo ver geen zoetstoftabletjes. Ik vraag Jan 2 weken geleden heb je nog zoetjes nodig want ik zag ze liggen. Nee hij had genoeg. Er zitten er 1000 in dus dat kon. Maar nee nu dus leeg en niks te koop. Dan middageten gemaakt en samen met Jan gegeten. Ik had ook puddingbroodjes gemaakt dus later bij de koffie. Dan ging Jan fietsen. Na het fietsen moest ik nog medicijnen ophalen bij de apotheek. Met Jan samen aan de wandel en het is weer knap heet , was er vanmorgen nog zware bewolking nu dus weer blauwe lucht en heel veel zon. Was toch weer bijna 30 graden.
Onder het wandelen een ijsje bij Post gehaald en bij het fonteintje op gegeten.
De dag is bijna weer gelopen , het weekend kan komen.

Geef anders even door welke je noodsignaal hebt dan neem ik ze in december mee voor jullie.

Annemarieke 2023-09-15 18:35:56

De auto-aanvulling maakt er wel weer wat leuks van. Noodsignaal moet NODIG