Dag 10 Verhuizen en verhuizen

Nederland, Borger

Om half 8 opgestaan en Theresa lekker laten slapen. Vannacht stormde het en we voelden de wind want we slapen in de nok. Ontbijten enz en dan aan de slag. De afvalberg was enorm en ondanks dat we meermaals gevraagd hadden om even weg te ruimen kon Jan dat vanmorgen allemaal alleen gaan doen. Hij is naar de receptie gegaan en de man heeft de container open gemaakt zodat Jan alles erin kon gooien want de zakken waren te groot voor de normale opening.
Koelkasten en keukenkasten leeg gemaakt en ingepakt. Het hele huis even vegen en alles nalopen, onze eigen spullen inpakken en in de auto. Dan heeft Jan het naar het huisje van Jannick gebracht , weer terug en de BBQ´s en de laatste spullen erin en ook naar het huisje en uitladen. Ik heb eindelijk internet dus dan mijn Pindat maar bijwerken. Er zullen nog veel meer fotos komen maar die komen allemaal later.
Straks hier wat eten en dan de auto met de bagage inladen en ons en naar Borger. Dan moet Jan weer terug voor de laatste spullen en de BBQ´s te halen en ook naar Borger. Dus 1 uur heen en ook weer terug en nog een keer heen. Dan kan ik misschien met Theresa in Borger wat gaan zwemmen want dat wil ze zo graag.
Voorlopig is ze helemaal zoet zit al de hele morgen in dit huisje kinderprogrammas te kijken. Al haar favorieten komen voorbij. Opa ligt half weg gezakt naast haar met zijn ogen dicht. Even relaxen.
We hopen dat er ook beter weer komt want met vandaag zijn we niet blij.

Na het middageten vertrokken en we waren een kwartier te vroeg maar konden de auto naar het huisje rijden en even kijken welk huisje het was. Dan lekker koffie gaan drinken met lekkere warme appeltaart en Theresa had een Minionijsje uitgezocht. Dan naar het huisje en alles naar binnen brengen met een kar want je kan er niet met de auto komen. Eeen heerlijk terrein voor kinderen om te spelen zonder auto´s.
Jan op weg naar de reestervallei om de rest en de BBQ´s op te halen.
Kwam ik er achter dat ik geen lakenpakket had besteld dus naar de receptie gelopen en laken pakketten gehuurd slaapt wel zo lekker. Gelijk een 2e sleutelkaart gehaald want als ik met Theresa weg ben dan kan Jan het huisje niet in of anders om. Terug gelopen en de bedden opgemaakt , spuen uitgepakt en de dingen in de koelkast. Theresa genoot weer van kindertv. Dacht ik met Theresa te gaan zwemmen nou dat werd een brulpartij want het zwembad was dicht door een technisch mankement. Je kon een kaart krijgen voor het Hunzedal maar Jan is er niet dus geen auto. Wel een kaartje voor morgen meegenomen. Dan wil Theresa eerst om 10 uur naar de kinderclub en dat duurt tot 11 uur. Ik weet nog niet of we morgen al naar Plopsaland gaan , ik heb nl nu 2 kaarten over omdat eerst Ingrid en Jannick ook mee zouden gaan. Dus we kunnen 2x naar Plopsaland. Ze geven niet echt superweer op dus nog niet zo gek.
Theresa heeft kennis gemaakt met Bartje want er stond een beeld bij de receptie .En ze zei hij heeft geen schoenen aan. Dus haar verteld wie Bartje is en dat hij niet bid voor bruine bonen en dat hij op klompen loopt. Stukje cultuur moet.
Van Liduina heeft Jan voor zijn verjaardag kaartjes gekrgen voor een dierenpark. Dierenpark Taman Indonesia in Kallenkote in Overijssel , dat willen we dan vrijdag bezoeken nadat we hier weg gaan.
Krijg ik een berichtje van de meneer van de BBQ´s, dat Jan de poten was vergeten f te leveren. Dus gelukkig nam Jan de telefoon aan en ik hoorde alleen maar shitttttttttttttttttttttttttttttttttt. Dus hij is terug gegaan.
Nu wachten tot hij komt en dan zal hij het wel spuugzat zijn van het heen en weer rijden.