sport

Oostenrijk, Schladming

Maandag
Diane en ik zijn naar de sportschool in Schladming gegaan. Mijn uurtje cursus, Diane heeft ook dat uurtje gedaan.
Het was een pittige training voor ons beide. dan hebben we samen boodschappen bij de Hofer gedaan en weer naar huis.
Gezamelijk middageten en daarna zijn ze met zijn allen gaan lopen. Ik ben thuis gebleven en heb het eten voor vanavond gemaakt. Als ze straks terug komen kunnen we koffie drinken en maak ik Gerbenknödel met vanillesaus.
De sneeuwgrens is terug naar 1000 meter en het is hier een beetje tusen sneeuw en regen in.Diane moest vanmorgen toch weer kettingen leggen.Ze hebben zomerbanden en anders kom je toch niet tegen een helling op.Wij rijden met winterbanden en hebben daar geen last van.
Jannick heeft vanmorgen weer in het stadion gelanglauft met zijn training.Ze gaan waarschijnlijk op Tauplitz van de week trainen.
Zijn trainer heeft vorige week een dochter gekregen,Katarina.Hij had al een zoontje David.

25 en 26 oktober opnieuw gletschertraining.