BBQ

Sonntag 12.Juli
Alsof er geen slecht weer geweest is een prachtige zonnige dag en warm. Tegen de middag wat meer bewolking maar we blijven goed hoop houden dat we vanavond de BBQ kunnen aansteken. Het moet wat later want Ingrid is pas om 20 uur thuis. Het vlees is al gesneden en gemarineerd voor de satespiezen, de pindasaus is ook klaar en de rest komt vanavond wel.
Lekker buiten ontbeten, een latte, een jus en een bagel met geitenkaas. Daarna kwamen Theresa en Jannick. Theresa die kleine pyromaan had de aansteker gevonden die ik gisteravond had gebruikt voor de kaarsen en op een handige grijpplek had laten liggen. Zat ze ermee in haar prinsessenjurk onder mijn eettafel in de keuken en vuur maken. Tja afgepakt en opgeborgen maar het blijft toch een dame om in de gaten te houden.
Tussen de middag gezamelijk gegeten had lekker zalmrijst gemaakt. Dan is er nog wat over want Jan haalt het anders niet tot vanavond en kan hij tegen vijven laatste restje eten.
Jannick is naar beneden en Theresa is slapen. Jan en ik even niets. Jan heeft anmorgen een 2. keer het plafond in de badkamer gedaan. Ziet er oogverblindend wit uit.

De middag in de tuin doorgebracht en dat begon nogal hilarisch. Theresa wilde in het zwembad gaan spelen maar het water was best heel koud maar ze wilde er toch in en ze is nogal een wilde . Dus ze staat erin en wil gaan springen of rennen en glijdt onderuit en dus gelijk helamaal in dat koude water, Arme kind en wij maar lachen en zij heel hard huilen. Daarna helemaal ingepakt in het zonnetje op een ligstoel om weer warm te worden. We besloten dan ook maar om het zwembad te gaan schoonmaken en ik samen met Jannick dan gedaan en weer opnieuw gevuld maar zwemmen wilde ze niet meer.

Tegen 19 uur is Jannick de BBQ gaan aansteken en tegen achten kwam Ingrid thuis en konden we gaan eten, Hardstikke gezellig en heel erg lekker, Tot half tien buiten gezeten en toen ging Theresa slapen en hebben we opgeruimd.