Er is een familielid erbij gekomen.

Vanmorgen was ik om 7 wakker en half uurtje tv en dan eruit. Ik had de tafel al deels gisteravond gedekt en dat was maar goed ook want de familie was er om kwart voor 8 al. Dan samen ontbijten en Sabrina moest bij ons blijven omdat Meli en Jannick de kast tussen woon en eetkamer gingen slopen. Daar zit ook de hele eettafel bank aan vast dus dat was best heel veel werk. Heinz was gekomen en ze waren buiten de nieuwe kastdelen aan het zagen. Het werd al mooi weer dus de kinderen ook verplicht buiten. Sabrina wilde niet bij ons blijven dus ze moest naar buiten evenals Theresa zoals Jannick zegt een beetje kleur en frisse lucht op doen. Sabrina probeerde wel steed naar binnen te gaan maar voordat ze bij de deur was werd ze door Jannick al terug gefloten.
Eind van de morgen kwam Jannick vragen wat wij gingen eten en hij had pech want ik had al resten tevoorschijn getoverd. Die moeten ook opgegeten worden. Voor Jan Rostie met kaas tosti, nog 2 lemper en 2 baopao. Jan was de palntenbak in elkaar zetten en dan luisterd hij niet en hij kijkt niet bij de andere bakken dus helemaal verkeerd in elkaar. Moet totaal uit elkaar en er moeten 2 nieuwe zijkantjes gezaagd worden want die hij had gezaagd zijn veel te klein. De binnenbak past uiteraard totaal niet erin .
Nu is hij pissig.
Ik kan het vandaag niet iedereen naar de zin maken .
Het middageten gegeten en dat waren ze beneden ook aan het doen. Ik ging even beneden kijken en ik vroeg Jannick hoe het er voor stond met de kast en hij zegt die staat al. Dus ik ging kijken en het hele buitendeel staat dus en het terrarium al erop. Jannick was het glas aan het poetsen. Later ging ik nog een keer kijken en had hij al een lamp gemonteerd en het zand erin en wat klimwerk voor de agame. Die ook al aan het rondkijken was in zijn enorme verblijf. Het was tijd dat we moesten gaan dus alle kattenspullen in de auto gedaan en het voedsel enz. De kinderen de auto in (ze wisten nog niet wat we gingen doen) en ik erin. Jan bleef thuis. Het is een hele trip naar Trieben en bij het dieren tehuis wist ik gelijk welke hond het zou worden. We gingen met Kono wandelen en we hadden 2 uur de tijd. We liepen langs water en dan moet je haar goed in de gaten houden want ze is dol op water. Ze luisterd best goed is lief en de kinderen zijn gelijk weg van haar en Kono kan ze hebben. Dan terug na een forse wandeling en ze mocht mee. Dus Jannick ging de papieren invullen en we hebben een proeftijd van 2 weken. Ze mocht de achterbak in en wij hebben de kattenspullen uitgeladen. Dan weer op weg naar huis zo tegen 7 weer thuis. Jan ging ook even beneden kijken. Onze avond is begonnen.

Leuke hond Kono , heeft een een goede frisse blik, hij zal even wennen moeten nu bij jullie, maar zal best lukken