Leuke afsluiting van de week

Freitag 7.Oktober
Vannacht zo slecht geslapen, de krampen in mijn benen waren niet te harden. Dus elke keer opstaan stukje lopen weer naar bed.
Om half 8 had ik er uiterst uit gemoeten om naar Hartlauer in Liezen te gaan maar ik heb mijn afspraak afgebeld. Ik wilde naar de huisarts gaan en anders wordt het pas dinsdag want op maandag staan ze tot buiten in de rij. Nou had ze vorige week scholing en dus dicht maar tja vandaag had ze dus ook scholing en stond ik er voor....
Nou dan hoef ik zeker ook maandag niet te gaan want dan is het normaal al duk.
Dan thuis het eten voor bereid en dan gaat de bel. Dacht een pakje of zo maar het was groter . Haje kwam ons bezoeken, super leuk en gezellig. We wonen niet ver van Ramsau en toch zien we elkaar niet. Iedereen heeft zijn werk en beslommeringen.
Hij bleef ook middageten wat ook gezellig was dus heerlijk mijn dag verdaan met nietsen en kletsen. Haje dus ook.
Jan is ondertussen nu met een plankje in mijn afvalbakkenlade bezig. De bakken verschuiven steeds omdat er meer ruimte is en met een plankje erin schuiven ze niet meer en heb ik een strook in de la waar mijn stoffer en blik en nog wat anders past. Hij gaat pas morgenochtend werken dan kunnen we om 18 uur naar de huldiging van Natalija Eder die brons won op de paralympics met speerwerpen. Dat is gezellig in Gasthaus zur Post.
Jannick had vanmorgen bij de kaakchirurg het verwijderen van de wortelpunt.
Nu moet hij nog een keer om de hechtingen eruit te halen en de kies netjes af te dichten ipv van noodvulling. Hij heeft de afgelopen maanden steeds de eerste prijs als het om de tandarts gaat. Tegen zessen naar Post gaan wandelen en op hakken niet favoriet maar ziet er soms beter uit. Er was buiten muziek en iedereen kon Natalija feliciteren en aanstoten met de prikwijn of de jus. Na het hele officiele deel gingen we naar binnen en kregen we een maaltijd van friet met Schnitzel en cranberries. Uiteraard met drankjes, ik heb het maar bij water gehouden maar Jan wilde wel Radler. Ik heb met Natalija gesproken en het is een ongelooflijk lieve vrouw. Ze heeft al zo ontzettend veel gewonnen en nu dus voor de 2e keer op de papalympicks. Ik heb met haar oa gesproken over haar blindheid en ze vertelde hoe groot de schok en verdriet bij haar ouders was. Ze is nl pas rondom haar 10e jaar blind geworden door ziekte. Maar dat je ondanks je handicap dus alles kan bereiken als je je zelf maar een doel stelt en er in geloofd. Ik heb met haar ook over Theresa gesproken en ze heeft me een boodschap voor Ingrid meegegeven. Ze heeft zelf ook 2 zonen.
We hadden dus een onderhoudende avond en een ongelooflijk aardig iemand leren kennen.