Een koude natte dag.

Vanmorgen wakker van de wekker van Jan . Ik nog heel even wakker worden en dan ook opgestaan. Ik had mijn ogen nauwelijks open of Theresa stond aan mijn bed , Oma hoelaat moet ik morgen opstaan. Ze is dood nerveus morgen gaat ze op klassenschoolreis naar Graz. Ik heb haar gezegd dat we kwart over 7 naar Stainach gaan.
Jan mij naar Aich gebracht en ook weer opgehaald. Theresa heeft een aartje naar haar vaartje want terwijl ik in Aich was belde Jannick met hoe laat we morgen weg gaan. Dan hoorde ik uh oh hm en ik vroeg wil je haar zelf weg brengen. Hij nee maar ik moet morgen om 7 uur beginnen. Kan hij ook mooi vroeg opstaan met Theresa.
Het is donker somber koud en regenachtig.
Ik ben gaan douchen en omkleden. Dan aan het eten begonnen en met Jan gegeten. Theresa komt pas om half 2 uit en eet als ze thuiskomt warm. Jan gaat haar dan tegemoed.
Dan heb ik de keuken opgeruimd en de vaatwasser gevuld. De was die ik er vanmorgen ingedaan had in de droger gedaan. De wasmachine weer gevuld. Die kan morgen of vanavond weer aan. Nu even rustig aan want ik ben moe.
Ik zat zo waar in de stoel te slapen, Jan in de andere stoel en Theresa zat met een Kopfhörer op de houtmand . Daar heeft ze beter internet en zit dan op het kussen op de houtmand. Het was dus lekker rustig. Dan nog snel de was opgeruimd en om 16 uur was Meli wakker en ging Theresa naar beneden. Ik had op het weerbericht gezien dat het helemaal geen mooi weer wordt. Theresa had gezegd dat er was gezegd 18 graden en mooi. Maar er komt opnieuw een koufront aan en morgenochtend 0 graden en sneeuw zelfs bij ons is sneeuw aangezegd. De rest van de dagen ook. Het is morgenochtend een georganiseer. Meli heeft morgen dagdienst is tegen 6 weg, Jannick rijdt vrachtwagen is om half 7 weg. Theresa komt dan eruit en ontbijt bij ons en ik zorg dat ze haar onderwegspullen heeft en nog haar toilettas in haar koffer doet. We hebben de kachel aangemaakt dan doen we de afgelopen dagen steeds want het is koud.
We zijn ons broodpakket gaan halen en heb een lekker broodje nog extra meegenomen voor Theresa morgen. Een grote fles ijsthee, een zakje snoepjes daar moet ze Graz wel mee halen. En ze heeft nog wat voor de rest van de dagen dan hoef ze daar haar zakgeld niet aan uit te geven. Misschien zien we Jannick morgenvroeg in Stainach nog want hij moet naar de Landena om te laden.
Zo vandaag is gelopen.

Theresa heel veel plezier in Graz.