Theresa heeft een loopfiets

Ik was om half 6 uur wakker en een kwartietje later de babyfoon aangezet. Ingrid ging werken en Jannick moest om half 8 in Rottenmann zijn voor zijn eerste uren in de vrachtwagen. Daarna ging hij werken. Theresa werd al snel wakker en haar mee naar boven genomen. Ze vond het helemaal gek dat wij in de huiskamer sliepen.
Het was vroeg nog een blauwe lucht maar even later werd het helemaal bewolkt. Om 13 uur hoosde het.
Tijdens het ontbijt werd Hanneke ziek. Misselijk diarree en is naar bed gegaan. Roy ging met Fred weg maar even later kwamen ze terug ook Roy was niet lekker en ook hij ging naar bed. Fred is alleen de Stoderzinken opgegaan en was naar de Stoderkirche gewandeld.
Eten gemaakt , Theresa wat gegeven en dan is ze naar bed gegaan.
Ik heb ook mijn rust genomen en Jan is gaan werken. Roy ging naar bed. Hanneke en Fred naar Schladming.
Ze gingen een luchtbed voor Roy kopen want die slaapt niet goe op de stretcher.
Toen Theresa wakker werd zijn we naar de Mez gaan wandelen. Daar zit ook de huisarts die ik heb uitgezocht. Ik ben mij gaan aanmelden en gelijk de laatste papieren van het ziekenhuis afgegeven. Het recept meegenomen voor de apotheek. Ik ging ook even naar de NKD en daar stond een loopfietsje en Theresa wilde erop. Dus in de winkel geprobeerd en het ging goed. Ze was helemaal blij en wilde hem niet meer afgeven. Omdat hij nu maar 14 Euro was heb ik hem gekocht. Zelfs bij de kassa wilde ze hem niet loslaten. Dus de dame zei , ik haal de doos wel. Ze zat in de buggy met haar fietsje op schoot. Dat was echt lachen. Dan mocht ze op het wandelpad op haar fietsje. Ze was zo blij en elke plas wilde ze doorheen. We namen de tijd maar ineens begon het te hozen. We moesten nog een klein stukje naar huis. Haar in de buggy gezet met haar fietsje en dan rennen naar huis. Maar we waren beide toch doorweekt. We kwamen gelijk thuis met Hanneke en Fred. Ze waren geslaagd voor een luchtbed.
Vandaag is steeds na elke maaltijd mijn suiker te hoog maar het bouwt wel elke keer weer af.