Eerste schooldag Theresa

Vanmorgen ging om half 7 de wekker. Ik was nog niet wakker en dat is vervelend want dan blijf ik een groot deel van de ochtend moe en vallen mijn ogen dicht. Ook al had ik 5 minuten later wakker uit mijn zelf geworden heb ik dat niet. Nadat ik aangekleed was even naar beneden gelopen waar Theresa in haar Dirndl op de grond zat met haar Schuletüte. Ze mocht hem thuis uitpakken want met dit weer is het geen doen om mee te nemen.
Het was echt heel koud en veel wind en we zien overal rond ons de sneeuw op de bergen tot vrij laag . Gelukkig blijft het nog boven ons. Er is toch zeker 50 tot 70 cm her en der gevallen. Maar dat merk je dus gelijk aan de wind die dan heel koud wordt. Om kwart over 7 gingen Theresa en Ingrid beide in Tracht op weg. Ik heb Sabrina haar ontbijt gegeven en dat ging er probleemloos in. Ingrid kwam tegen 10 weer thuis. Ze had Theresa in de school gebracht en dan bij Stefflback waar de moeders heen gingen koffie drinken om te wachten tot 9 uur voor de kerkdienst met de kinderen. Daarna kwam Ingrid weer thuis. Even koffie drinken en nam ze Sabrina mee. Om kwart over 11 kwam Sabrina weer want Ingrid ,moest om half 12 Theresa van de school halen. Ik heb haar middageten gegegeven wat ook allemaal opgegeten werd. Na de school moest Ingrid naar het gemeentehuis waar ze om kwart over 12 bij de Burgemeister 50 Euro kregen om schoolspullen te kopen. Dus na half 1 weer thuis en uiteraard mocht Theresa nu haar Schuletüte van Oma die ik van een kinderprullebakje had gemaakt open maken. Ze was er zeer tevreden mee en heel erg blij. Ze had ook een uitnodiging voor as vrijdag voor een feestje bij Felix (zo heet hij geloof ik) Ze is de enige die al naar de Volksschule gaat maar hij speelde altijd graag met Theresa.
Het gaat Sabrina wel beter maar het is een flinke kluif om haar te hebben. Je kan haar geen moment uit de ogen laten. Ze kan niets zelfs dus overal bij helpen- Je kan dus zelf niets doen. Dan snel aan het eten beginnen , niet veel werk eraan. lekkere gemengde salade en loempias.