Koud sneeuw en het waait hard

Oostenrijk, Kleinsölk

23 februari
Jannick heeft inderdaad geen nachtrust gehad. Dan vanmorgen weer naar Fit & Fun en het is ijzig koud. Het vriest `s nachts en het waait heel hard , de sneeuw komt horizontaal voorbij.

Jan moet straks ook weer werken en ik heb vanmorgen al het eten gemaakt en opgeruimd.
Jannick zou waarschijnlijk vroeg thuis komen en dan kunnen we wat administratieve zaken afhandelen. En de planning voor de komende weken bekijken, hij heeft volgende week veel tentamens om de eerste semester af te sluiten, aankomend weekend wedstrijd enz.

Helaas Jannick kwam niet vroeg thuis, hij had toch vandaag biatlon en daarna ging hij met het team van Reini eten. Er is de laatste tijd ernstig onmin tussen Reini en het team.
Ze gaan samen eten en het met elkaar proberen recht te breien , maar ik denk dat het grootste probleem bij Reini ligt die de afgelopen weken niet goed gepland heeft , geen rekening houdt met het feit dat er 2 wedstrijdsporters in het team zijn en die hun programma voor het seizoen hebben afgegeven. Reini is al een poosje ziek en hij wilde zich niet in het seizoen laten opereren.
Jannick heeft volgende week tentamens en ook dat vond Reini niet leuk maar Jannick heeft pas de lijst met tentamen dagen per post gekregen. Normaal hoeft het geen probleem te zijn m aar als het hele seizoen al niet loopt met het beschikbare personeel val je van het een in het ander. Jannick blijft dus maar in Schladming slapen.