Kerstmis

En daar is weer een filmpje met Malcolm.

Vanmorgen pas om 9 uur wakker en opgestaan. Dan ben ik begonnen aan het buffet voor vanavond. Dat heb ik grotendeels klaar gekregen. het was 10 uur geworden dus ik dacht toch maar even beneden kijken of Marjanne wakker is. Die bleek nog te slapen en ik haar dus wakker gemaakt. Ze was er zelf het meest verbaasd over dat ze nog geslapen had. Dan lekker uitgebreid aan tafel ontbeten en bijpraten. We zaten nog aan tafel toen Jannick al thuis kwam. Ook die kon nog aanschuiven en wat eten. Ik had ondertussen soep voor tussen de middag gemaakt van de tongbouillon . Dat hebben ze dan ook nog gegeten en in de middag een grote ronde Gröbming gelopen. Het is ontzettend dooiweer. Ayla is een ongelooflijk lieve hond en die was mee op ronde. Grappig als je dan terug komt dat ze gewoon weet waar we wonen. Het is heerlijk om een vriendin om je heen te hebben want die heb ik gewoon hier niet. We wonen ook te ver uit elkaar om even langs te gaan. Dan moeten we een dag heen en een dag terug in berekenen. het wachten is op Meli als die van haar werk komt dan begint voor ons de kerstavond en de Bescherung.