paar daagjes Limburg

Oostenrijk, Kleinsölk

24 juni
Zo ik werd om even na half 4 vanmorgen gewekt door Jannick. Het ontbijt ging er maar moeilijk in. En vrolijk was ik nog niet. Tegen half 5 was de auto ingeladen en vertrokken we. Eerst nog langs de Mac in Haus papieren afgeven dan nog langs de dienst in Schladming om een telefoon af te geven en dan op weg. We hadden flinke hoosbuien maar tegen de grens naar Duitsland werd het redelijk mooi weer. Een poos gereden en dan rondom 8 uur gaan ontbijten. Weer op weg en af en toe gestopt voor plasje enz. benen strekken. We hadden onderweg nog een vervelende bestuurder , die ons van rechts inhaalde maar niet gelijk voor ons kon komen, het was ook nog eens een doorgetrokken streep. Dus het gelukte hem toch om voor ons te komen en begon hij vervelend te doen in eens vol op zijn rem gaan staan voor ons en wij konden niet uitwijken omdat we tussen vrachtwagens zaten, dan weer ons blokkeren zodat we niet naar links konden. Jannick bleef rustig en liet zich achter een vrachtwagen af zakken maar dan ging hij naast ons rijden en vervelend doen. WE moesten tanken dus we zijn van de weg afgegaan en toen waren we hem kwijt maar rare mensen zijn er toch. Een dikke audi rijden en zo kleinzielig gedrag hebben. Ook onderweg hadden we af en toe echt hoosbuien maar zijn toch goed aangekomen. Even tegen 14 uur waren we in Arcen. Parkeerplek bij het hotel midden in het dorp. Rondje gelopen, wat inkopen gedaan en lekker koffie gedronken met een heerlijke vlaaipunt. We zijn tenslotte niet voor niets in Limburg. Dan hebben we in de cafetaria naast het hotel kroket en frikandel gegeten een lekker kriekje voor mij en een tripel voor Jannick en nu liggen we uitgeteld met de tv aan in bed. Lekker gedoucht en echt Nederlands programma iets van fiets hem erin of zo. Nick vecht tegen de slaap en ik weet zeker dat hij niet gaat winnen.

Jannick had vanmiddag een Freudiaanse verspreking, hij zei tegen me dat hij iets van playboy wilde hebben en hij bedoelde dus playmobiel. Ik antwoorde hem dus met zeker zo`n dame met grote borsten. Dus ik heb nog lang de slappe lach gehad en stompen van Jannick.