Slecht internet

Donnerstag 5.Oktober
Sabrina kwam vanmorgen weer en gelukkig was ik al wakker want ik was vannacht eruit gegaan kon niet slapen en na een uurtje weer terug erin gegaan.
Het werd prachtig mooi en warm zonnig weer en op het balkon zelfs 32 graden.We aten tussen de middag bij Ingrid en waren al beneden zodat we konden horen of Sabrina al wakker werd. Ingrid bracht ook haar vriendin Barbara mee dus gezellig. Theresa wilde graag bij ns blijven want Ingrid en Jannick moesten naar de ogenarts.
Maar voordat ze gingen samen met Ingrid een perenboom en een rododendron in de grond gezet. Dat viel niet mee want de bodem is massief klei. Dus een grotere kuil, dan een emmer water erin en een paar scheppen compost ,boom en struik erin en losse grond wer terug. Dat was zweten. Maar wel een goed gevoel weer een klein stapje verder. Nu hopen dat ze toch weer aanslaan.
Ingrid en Jannick moeten beide andere glazen , beide achteruit gegaan. Dan kwamen Jan en ik er goed vanaf met beide goed.
Theresa wilde bij ons slapen , morgen moet Ingrid met Sabrina weer naar Leoben en gaat vroeg weg. Dan mag ze hier slapen doen wij aankleden wassen en ontbijten en brengen haar weg.
Op tv zagen we hoe erg het stormde in het noorden van Duitsland en nu in de avond is de storm hier aangeland en het giert rond het huis en gaat flink te keer. Hopen dat Jannick er niet uit hoeft voor de brandweer.

We zitten elke keer zonder internet omdat ze de oktobermaand aan het werk zijn . Wel heel vervelend want het is altijd wanneer je iets wil weten, of administratief wil doen of wat dan ook. Ook de avonden en de nachten heel veel niet dus er is niets mis als je ons even niet ziet.