De dagen vliegen voorbij.

Oostenrijk, Schladming

Freitag 28.November
Gelukkig weer een mooie dag, Theresa was er weer en we moesten op tijd de deur uit. Ik moest om helf 11 bij de tandarts zijn. Ik ben erg blij met deze tandarts al ga ik echt niet graag maar hij is aardig en omdat hij ook kaakchirurg en orthodontist en weet al wat niet meer is doet hij alles zelf.
Theresa vermaakte de mensen in de wachtkamer met haar ongedwongen vrolijkheid. Ze vraagt dan wel af en toe aan me Oma auwe? Ze weet wel dat je er niet voor je plezier zit.
Nadat ik klaar was verdween ze ineens achter de balie maar ze was dus geroepen door de assistente en had een leuke badeend gekregen, Die heeft 2 tanden en een tandenborstel en tandpasta, ze was er helemaal blij mee en hij ligt nu bij haar badspeelgoed bij ons.
Ze heeft zich helemaal vergapen aan de kerstboom op de Hauptplatz en de hutjes die er staan. De kerstmarkt was nog niet open dus alleen hutjes. Ze loopt dan toch heen en terug naar de auto en onderweg mag ze op randjes lopen en er af springen en huppelt en springt ze. Allemaal heel gezellig. Ze had bij de kiosk ook al een snoepje gekregen dus haar dag was weer helemaal goed.
In Gröbming nog even over de Krea Adventsmarkt wat ze allemaal leuk vindt, we wilden nog Krapfen meenemen maar we hadden er zeker 30 voor ons en veel nemen er wel 10 of meer mee dus voordat je dan klaar bent. (worden vers gebakken) Deze keer maar over geslagen.
Thuis was het eten in de oven al klaar en konden we aan tafel. Daarna ging ze een uurtje slapen en al snel daarna kwam Mama thuis die vandaag tot 3 uur moest werken.
De dagen vliegen zo voorbij.