En knap hoorde ik aan mijn been.

Gisteren nog maar even doorgepakt om stoom af te blazen, 3 wassen gedaan en liggen ondertussen in de kast, Zo nog wat dingen gedaan want ik moet dan bezig blijven. Jannick blaast stoom af en gaat naar buiten in zijn eentje. Vroeg of laat komt er een einde aan.

Vanmorgen om half 8 wakker en uitgerust. Een beetje ontbijt tv en ondertussen ontbijt gemaakt. Douchen en aankleden. Dan aan een koppie koffie en ik heb een half uurtje tijd dan moet ik op weg. Dan ga ik weer naar mijn gesprekstherapie. Het is fijn om een uitlaatklep te hebben omdat je anders alles blijft opkroppen. Maar meer dan dat is het niet. Het veranderd niets aan de situatie.
We hebben eigenlijk afgelopen zaterdag enorm geboft met het weer. Gisteren koud regen en heel veel wind, vandaag nevel, regen, donker en somber en ook niet warm.Voor het land is het goed want de maand April was de koudste sinds 35 jaar maar toch extreem droog. We hebben komende nacht ook weer nachtvorst en het weer gaat op en af maar bij elkaar geteld gewoon niks.
Zit ik op mijn gemak met mijn koppie koffie kijk ik op de klok en shit ik moet rennen als ik er om 10 uur moet zijn. Dus inderdaad doorstappen en klokslag 10 stapte ik binnen. Kon mijn agressie daar lekker kwijt en ben nu weer fris en fruitig. Kwam langs de 2e hands winkel die ook weer open is . Kocht Theresa gisteren een boekje van de Ochies vond ik er nu nog 2 en een stuk dikker want die van gisteren had ze al voor de helft uitgelezen. En een boek voor Sabrina van Peppa.
Zag in de App dat er alweer wat gewijzigd is in de dagen dat de kinderen zouden komen uiteraard een dag minder.
Het is alweer bijna 12 uur en voor het middageten maar restjes, rest komkommer, rest witlof met kaassaus, opgebakken aardappeltjes en filetlapjes had ik gisteren al mee gebakken . Dat moet goed zijn voor vandaag. Samen met jan gegeten en het smaakte ons.
In de middag besloten we even naar Stainach te rijden om boodschappen te doen. Jannick had gebeld en die had melk nodig , hij had vanmorgen aan zijn vrachtwagen gewerkt want er was een onderdeel gekomen wat ingebouwd moest worden. Nooit gedacht dat hij zo handig zou worden. Toen hij belde was hij onderweg naar Ramsau om te vegen. en ik wilde ook mijn voorraad melk aanvullen. Ik wist zeker dat ik de melk voor de helft van de prijs ergens had gezien en ja even op internet gekeken en toen bleek het bij de Penny te zijn. Daar was inderdaad de melk dus wij hadden al 2 dozen ingeladen en even Jannick gebeld en die wilde ook 2 dozen. Nog wat andere dingen gevonden en op weg naar huis, Sta ik met mijn tassen voor de huisdeur en ik voelde knak en kon niet meer lopen van de pijn , het voelde als een spier die knapte. Dus Jan alles naar boven en naar Jannick gesjouwd. IK strompelend alles bij ons opgeruimd. De rest van de middag maar zitten en hoop dat het vanzelf overgaat,
Laat in de middag knapte het weer op en scheen zelfs de zon. Hopelijk hebben we dat morgen ook want we hebben nu om kwart over 6 een blauwe lucht. Het gaat wat vriezen vannacht.

Beterschap met je been

Erna 2021-05-03 20:16:49

O jee Nicolette, ik hoop dat het meevalt. 😘

Annemarieke 2021-05-03 23:05:50

beterschap, even afwachten, gaat het niet over, dan toch maar een fotootje laten maken, veel sterkte