even mijn kleinkind bewonderen

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

woensdag 20 januari
Jan brengt mij naar Salzburg naar de luchthaven, ik vertrek deze keer in de middag en land na een rustige vlucht (ik sliep) in Rotterdam.
Ik werd afgehaald door Jeroen en Olivia, die ik gelijk kon verrassen met een reuze kasteel ballon die ik op de luchthaven had gekocht. Jeroen kon gelijk niet meer in zijn spiegel kijken! Maar olivia gelukkig.
Ik mocht gelijk mijn nieuwe kleinkind bewonderen, een prachtkerel met de naam Pepijn Julius. Ook met Kirsten gaat het gelukkig goed.
Donderdag ga ik met de oma van Valentijn naar de creche om Olivia en Valentijn te halen. Tot onze verrassing zijn daar ook opa en oma Beil om Olivia te halen. Dat was dus feest. Ik had voor Olivia een prinsessenjurk, met een vlinderdiadeem en een blonde pruik mee genomen en van de andere opa en oma kreeg ze een Spaanse jurk met echte Spaanse schoentjes. Ze verkleed zich zo graag. Maar met de pruik op durfde ze niet in de spiegel te kijken. Het is een blonde pruik met langhaar en een vlechtje voor op het hoofd.
Vrijdag ga ik met Jeroen haar weer naar school brengen, dan mag de ouder eerst voorlezen zodat de dag rustig voor hen begint. Schattig om te zien dat ook Valentijn dan op schoot van Jeroen kruipt en samen met Olivia luistert naar wat Jeroen vorleest. Dan ga ik samen met Jeroen wat inkopen doen.
Aan het eind van de middag vlieg ik alweer terug naar Salzburg wel deze keer met flinke vertraging. Jannick haalt me op . Ik heb heel even oma kunnen zijn.

31 januari 2010 16:07 | Door: Jeannette Barentsen-Geelhoed wat lief !

molenaar.ruesink 2017-09-24 09:52:19

1 februari 2010 10:26 | Door: Annemarieke Lief hoor! Daar doe je het toch voor, he?!