Dat was weer balen

Hieper de piep hoera Kirsten vandaag haar 4 kruisjes jaja mijn dochter ook al 40 jaar- De tijden staan niet stil , kleinkinderen groter en ouder dan worden de ouders ook ouder en dan hebben we het nog maar niet over de grootouders. Maar ik voel me niet oud ook al kraak ik aan alle kanten. Lieve Kirsten van harte gefeliciteerd en geniet van de volgende jaren.
Ik heb gisteravond voor de 3x contact gehad met de skischool van Hauser Kaibling en langzaam aan krijgt het gestalte als het goed is ontmoeten we ons vrijdag. Ik ben nieuwsgierig of het wat gaat worden. Ja ik ben nog steeds in de race.
Gisteravond ipv gehaktballen een grote pan pastasaus gemaakt en in porties ingevroren. En een reuze pan met kippensoep waar ik straks het vlees van de botten af ga halen en de soep met vermicelli ga afmaken.
Vanmorgen werd ik wakker om 8 uur van Ingrid die koffie kwam drinken dat maakte het opstaan een stuk aangenamer. Daarna van alles en nog wat tot het middageten. Het weer was tegen de voorspelling in super zonnig en warm. Dat komt Jannick wel van pas want die moet na zijn werk zijn motor naar Salzburg rijden voor zijn eerste beurt de 1000 km en hij heeft er al 1100 opstaan. Iemand van het RK haalt hem dan op daar en morgen brengt hij hem ook weer daarheen om zijn motor op te halen.
Na het middageten op pad naar Schladming. 3x het hele gebouw doorzocht naar de grote bouwstofzuiger niet te vinden. Ik was mijn telefoon vergeten en ik had dus geen telefoonnummer van Elke want die stond er bij Jan niet in. Dus even naar Julius gelopen en Thomas zat te eten en alle werkers. Elke bood aan dat we ook konden komen eten maar wij hadden net thuis al gegeten.
Uieindelijk wel iets gedaan maar de stucadoors zijn niet klaar dus valt er niets te doen zonder stofzuiger. Uiteindelijk kwam Thomas met een opzichter en ze waren er achter gekomen dat iemand dat ding beneden heeft gezet , dan is er een man later gekomen die naar binnen was gelopen en de grote bouwstofzuiger meegenomen heeft. Hondsbrutaal gestolen dus. Dat ding is nauwelijks te tillen en behoorlijk groot. Dus we hadden ineens heel veel tijd een beetje rondlopen en winkels kijken en dan koffie gaan drinken met wat lekkers erbij. Dan terug gelopen naar de auto en vandaar naar de internist gereden. Dat was weer 1 1/2 uur wachten en uiteindelijk weer voor niets want de internist had de gelijke papieren gekregen waar niets instond nadat hij erom gevraagd had. Hij baalde ook echt en zei dat is geen artsbrief als ik dat zo afgeeft trekken ze me het hoofd eraf. Ik heb langzaam aan het gevoel dat we belazerd zijn. Dat de arts om een of andere reden niet kon en Jan dan maar naar huis heeft gestuurd want de bloedafname die de huisarts erna heeft gedaan geeft een minimale verhoging aan van de Pancreas waarden en de internist zei dat het niets bijzonders is. Hij gaat het nogmaals proberen maar hij zei ook dat hij er hopeloos van wordt dat hij niemand te spreken krijgt en als hij iemand te spreken krijgt dan zeggen ze niet mijn patient. Ik ben niet van plan Jan daar opnieuw heen te laten gaan zonder opheldering anders sturen ze hem straks weer naar huis. Dat was dus een 2e keer flink balen en een 2e keer uren kwijt aan het wachten .
Thuis gekomen avondeten en klaar .