Nieuwe week

Vanmorgen was ik al wakker en hoorde de sirenes gaan, het was even voor 7. Dan de tv aangezet. Wachten op Sabrina want Ingrid moest in Schladming naar de Distriktarzt voor Sabrina. Theresa was al de deur uit en die moest wel even wennen dat ze moest gaan lopen geen Papa met de auto. Die moest weer normaal vroeg beginnen. De echte wintertijd is bij zijn werk nu voorbij .
Sabrina had een spuit bij zich en ze heeft alle uilen op mijn dekbed ingeent. Ook Jan en ik moesten er aan geloven en vooral au au roepen dan krijg je een kusje. Dan ben ik gaan douchen en aankleden en dan Jan. Jan had gisteren de garage en de hoge baan van Little People weer van de zolder gehaald en ze speelt er graag mee. Om kwart over 9 was Ingrid er weer met de laatste stukken taart. Dus aan de koffie met taart. Geen slecht begin van de week. Het was min 12 in de nacht maar gelijk in de morgen weer veel zon al duurde het wel lang voor we de 10 graden bereikte dat was pas rondom het middaguur. Dan kon de deur open met het koken. De katten even hun frustraties kwijt. Gelijk het eten voor 2 dagen denk ik zo. Genoeg verse boontjes uit de diepvries, aardappelen en varkensfilet. Dat laatste was zo´n groot stuk daar eet ik 3 dagen van en het laatste stukje met kruiden in kleine stukjes gebakken en ingevroren voor de bami.
Ik kreeg telefoon en er bestaat de mogelijkheid dat we weer naar een camping gaan. Keuze uit 4, 2 in Oostenrijk en 2 in Italie. Nadat we gisteren op tv zagen dat er honderden autowegbruggen in Italie niet zeker zijn niet zo aantrekkelijk. Ook spreken en verstaan we geen Italiaans. Een in de buurt van Florence en de ander is de grootste aan Punta Sabbioni. In Oostenrijk aan de Turnersee en aan de Millstättersee.
We horen en zien het wel. We hebben in ieder geval wel een afspraak gemaakt.
De poetsweek ook goed begonnen , de badkamer gepoetst .
De rest van de dag met van alles en nog wat bezig geweest.

Wauw, klinkt spannend. Maak jij even een lijstje wat ik voor je mee kan nemen in maart. 💋