IJzig koud

Weer een slapeloze nacht gehad , ik hoorde Jannick om half 5 weg gaan en toen had ik nog niet geslapen. Daarna toch in slaap gevallen en weer wakker om half 9. Blijven liggen met de tv aan en Jan er een keer uitgestuurd om de katten te doen en zijn medicijnen te nemen. Ik ben later opgestaan en alles op mijn gemak. Tussen de middag eten gemaakt voor Jan en dat heeft hij ook gegeten. Dan in de middag gaan wandelen naar de Spar, er worden weer plaatjes gespaard maar ze hadden geen album. Waarschijnlijk maandag. Dan koop ik er 2 en kan Sabrina ook plaatjes plakken heeft ze haar eigen boek. Nog aan Ingrid gevraagd of de kinderen zaterdag voor de verjaardag van Jannick komen maar mee ze blijft tot zondag in Oberwölz.
Moet Meli op 7 februari naar het gerecht samen met haar vader, krijgt Jannick bericht dat hij ook die dag voor het gerecht moet komen voor de scheiding. Meli in Liezen en Jannick in Schladming. En het is die dag ook haar verjaardag. Voor Jannick is het alleen de laatste mogelijkheid dat ze zich overeen komen zo niet wordt het definitief een rechtzaak. Voor Meli is het de hamvraag wat ze gaat doen, of een rechtzaak alles of niets of het geld aanbod nemen van haar moeder en haar vader op straat laten zetten.
Het is bitterkoud vandaag ongeveer minus 3 vannacht was het minus 9 en vannacht gaan we naar de min 12. Door de ijzige wind is de gevoelstemperatuur veel meer. Het was ook glad want alles is opgevroren . Het is wel zonnig. De kerstboom is de deur uit maar staat nu kaal op het balkon hebben de vogeltjes bij de voerplaats wat groen.
Geen kerstspullen meer en het voelt weer opgeruimd. Alvast een paar glasplaatjes van de kast in de keuken gesopt, je kan ze niet afstoffen ze worden zo vettig.

Meli en Jannick, , allebei heel veel succes bij de rechtbank, zal voor allebei een spannende dag zijn geweest, zal voor jullie duimen