Dagje Salzburg

Vanmorgen wakker van de wekker om 7 uur. Opgestaan en ontbijten en om 8 uur op weg. Eerst naar Schladming en daar een nieuw digitaal Vignet gekocht. Kunnen we weer een jaar vooruit. De dame was zeer kribbig en onvriendelijk. Dat is niet de eerste keer en daarom gaan we meestal naar Liezen. Maar nu lag het op de route.
Voorspoedig naar Salzburg en ik was een kwartier te vroeg bij de kapper maar kon gelijk gaan zitten. Weer helemaal tevreden. Kom ik terug bij de auto geen Jan. Uiteraard geen probleem dus hem even bellen. Tja hij nam niet aan. Daar in de kou op het parkeerterrein staan wachten tot hij kwam. Vraag ik aan hem had je geen telefoon bij je? nou nee. Dat vind ik nou hufterig. Speciaal een nieuwe Samsung voor hem gekocht , geen goedkope . Dan op weg naar de Ikea. het was heerlijk rustig konden op ons gemak rondslenteren. Dan gaan eten want het restaurant is open uiteraard allemaal met QR met het stempeltje kan je in en uit en ook het winkelcentrum in en uit. Bij de Ikea leuke dekbedhoezen gekocht voor ons bed. Verder alleen maar gekeken. Dan in het centrum bij Zara leuke kleren voor Theresa gekocht. Twee langarm shirts en een broek en een rok. Leuke vlotte kleding . In de gratisboekenkast 2 leuke boeken voor Theresa gevonden dus ook meegenomen. Dan bleek het tijd te zijn om naar de kliniek te gaan. Maar goed dat we veel tijd haddeen dan waren we er. n ingepland want je parkeerd kan maar op een manier het complex binnen te komen en dat duurde heel lang dan ga je aan de andere kant er weer uit maar kan wel met het bandje dat je gekregen hebt overal komen welk gebouw ook.Dan moesten we met het hele hebben en houwen wat we meegekregen hadden in het gebouw waar we moesten zijn weer melden en dan bij de receptie weer melden. Dan een stuk ondergronds naar een ander deel . Niet lang wachten en Jan blijft stabiel. Maar ze gaan hem testen daar van krijg ik alles thuis .
Hij begon vanmorgen al goed want we moesten eerst tanken, dan wil hij verkeerd afslaan maar daar kom je alleen bij de gemeente afval. Dan bij de Ümtc staat hij met zijn Ümtc pasje , ik zeg hem die heb je niet nodig dan wordt hij al boos en schreeuwt wat dan wel? Ik zeg hem de papieren van de auto . Hij zoekt in zijn portefeuille en zegt kan het niet vinden. Ik neem zijn protefeuille en haal het eruit, Het is geel dus dat was duidelijk. Zegt hij die henb ik daar niet in gedaan. Nou ik ook niet het is niet mijn portefeuille. Zo gaat het dus constant. De arts vraagt aan mij want Jan doet alsof hij er niet is begrijpt hij het Duits. Ik vraag hem meerdere keren in het Nederlands en dan zegt hij als ik het kan horen. Maar hij doet geen moeite om iets te horen. Tja wat moet je dan. Vandaar naar huis en in Schladming gestopt om nog wat inkopen mee te nemen. Ik had een fijne dag, heerloijk om in een echte stad met leuke winkels rond te kijken.

Wat een mooie kleren voor Theresa! Mis alleen een foto van jouw nieuwe coupe

Annemarieke 2022-01-19 19:40:46

Wat een leuke kleding, de meiden zijn weer lekker verwend.