Een beetje vakantie gevoel

Vanmorgen werd ik om 7 wakker van de wekker. Had even moeite om de ogen te openen maar dan ging het toch. Snel wassen,plassen,aankleden en ontbijten en om 8 uur op pad. Ik had een afspraak bij de HNO in Liezen. Jan bleef wachten in de parkeergarage en ik naar de HNO. Maskerplicht en het was zeer warm maar langzaam aan wen je eraan. Het was in de morgen zwaar bewolkt maar warm met 23 graden en nadat de zon begon door te komen liep de temperatuur ook op en nu in de middag halen we de 28 in het zonnetje. Nadat ik klaar was , alles was goed ook heeft hij verder in mijn keel gekeken maar hij denkt dat een zenuw snel geirriteerd raak waardoor ik moet hoesten . Dus dat is lastig want als mijn klieren opzetten heb ik dus constant van die hoest. In tijden van Corona bijna een doodzonde zoals de mensen dan naar je kijken. Omdat we beide extreem verkouden waren en nog niet helemaal beter toch maar de maskers overal gedragen al is het nog geen plicht. Het viel op dat van de mensen zeker de helft al een masker dragen ook al is het pas vanaf maandag plicht. (bij de HNO was het wel plicht)
Dan naar de Lidl en ook nog even naar de Action dan nog naar de Penny . We besloten lekker hamburgers te gaan eten bij de McD en heerlijk op het terras gezeten. Dan toch op huis aan maar eerst in een lange file op de 320 en van het een op het andere moment ging het weer dus vast iets gebeurd geweest want we dachten eerst de Baustelle van Worschach maar die was al geruimd. Het is niet fijn om dan in de zon te staan.
Thuis alles uit de auto naar boven gesjouwd en dan alles in de kast, koelkast en vriezer zien kwijt te raken. En het is gelukt . Snel de speklapjes die ik gisteren eigenlijk voor vandaag uit de vriezer had gehaald ook gebakken. Vind ik ook vanavond met wat brood wel lekker.
De Familie was de hort op en Jannick belde om te zeggen dat ze in Salzburg waren in het Haus der Natur. Ze waren naar de Ikea geweest en hebben bij Houthaler een helm voor Ingrid gekocht dan kan ze achterop de motor mee.
Anja van harte gefeliciteerd ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad.
Ingrid en Jannick kwamen met de kinderen thuis en ik heb ze overgenomen. Jannick ging met Ingrid samen op de motor weg en later belde hij om te vragen of ze ook in Liezen konden gaan eten.
Dan heb ik eten gemaakt, kippensoep van Oma, stokbrood met kaasjes en salades en gevulde olijfjes. Eerst even Sabrina verschoond en dan konden we beginnen.
Theresa is helemaal blij met haar nieuwe bril en ik moest wel lachen , Dominik en Theresa hadden eerst beide een Adidas en nu hebben ze beide een Ray Bain.
Theresa dit keer geen rode of rose maar een paarse/lila met blauwe pootjes.
Tegen achten kwamen Ingrid en Jannick weer thuis en Ingrid had een houten reet van het achterop zitten. Jannick dronk nog even een koffie en dan ging de hele kliek weer en kunnen we van onze rust genieten. Althans dat dachten we maar het ziet er buiten eng en ongheilspellend uit , de lucht is groen en het is begonnen met waaien en het onweer komt steeds dichterbij. Jan is snel zijn auto gaan inpakken want het gaat vaak met grote hagelstenen gepaard.
We zien wel wat het gaat worden.

Hele mooie bril Theresa!!!