er zijn van die dagen

Oostenrijk, Liezen

Heel erg winters en de sneeuw komt steeds lager blijft bij ons niet echt liggen maar net boven ons dus we kijken wel tegen alles wit aan.
We gingen al vroeg op stap want we wilden in Liezen naar het AK (Arbeitskammer) daar kan je voor juridische raad terecht of hulp. Je moet dan wel lid zijn en omdat Jan nog steeds werkt kunnen we er nog steeds gebruik van maken. We hebben weer eens problemen met de GIS dat hebben de mensen die ons al jaren volgen al vaker voorbij zien komen. Papieren voor de vrijstelling waar wij recht op hebben 25 April verstuurd. Dan een herinnering nogmaals de papieren ingestuurd dan een aanmaning zonder ooit een rekening te hebben gekregen en we hebben nog steeds recht op vrijstelling. Dus weer alle papieren weg en steeds met de kopie van het origineel verstuurde van 25 April. Krijgen we een papier dat we de bijlagen die we al 3 x meegestuurd hebben moeten narijken dus papieren weg gestuurd. Komt er deze week een vrijstelling en tegelijkertijd een 2e aanmaning met een of ander wetsparagraaf en een soort borgstelling wegens achterstand. Dus daar wilden we advies voor. We konden eerst een afspraak krijgen voor over 2 weken maar dat was te laat dus kregen we een afspraak voor morgen. Nog wat inkopen gedaan en weer terug naar huis.
De eerste uitnodigingskaarten zijn al aangekomen voor het feest van Jan. Ik heb Erna gesproken en die kijkt of ze ook een huisje kan huren. Ik vind het helemaal te gek.

raad eens, we hebben de kaart ontvangen!