Met Jan samen 2 uur onderweg geweest

Dienstag 6.Februar
Vroeg wakker maar toch maar een beetje dommelen om 8 kwam Sabrina die brulde en het niet naar haar zin had. Met haar in de auto door het huis gereden en dan kan ze overal toekijken. De katten voeren is natuurlijk het grootste evenement want die vindt ze geweldig. Kreeg ze ook nog 2 aanvallen en was het weer blerren. Ingrid is vannacht de hele nacht bezig geweest met haar. Sabrina heeft gisteren haar inentingen gehad. Dus dat moeten we maar even voor lief nemen. Het was in de ochtend -6 en tegen half elf nog 2 graden vorst maar erg mooi weer. Dus eerst gaan wandelen met een nuttige bestemming. Moest naar de huisarts voor recepten en papieren dus daar heen gewandeld met Jan daar kon hij dan zitten tot ik klaar was. Dan naar de apotheek waar hij weer kon zitten. Dan kwamen we langs sportzaak van Mandling en er hingen uitverkoop kinderskikleding. Dus wat gevonden foto gemaakt en naar Ingrid gestuurd en gvraagd of we Theresa konden meenemen van de Kiga dan kon ze passen. Dus dorgelopen naar de Kiga waar we Theresa meenamen en toen belde Ingrid ja is goed dus snel naar Mandling terug want die gaat dicht tussen de middag. En ze zei ik heb ook wat weg laten hangen dus Theresa mocht 2 skipakken passen. Ze zijn niet voor nu maar voor volgend winterseizoen. Die van Ingrid was wel goed voor volgend jaar en de broek binnenband verstelbaar van die ik had gepakt niet. Maar ik was voor dezelfde gevallen als Ingrid maar die hing er alleen nog vanaf 140 en ze moet 128. Dus die werd het ook.Als je een pak koopt van 149 voor 52 euro scheelt even. We hadden al samen in Liezen gekeken maar niets gevonden (lees betaalbaar gevonden). Ingrid zei we kunnen met de auto terug want Jan is dun die past wel tussen de kinderzitjes en ja dat ging. Anders was ik gaan lopen en had Jan op de voorstoel gekund.We waren dus om half 1 terug dus Jan was 2 uur weg geweest. Maar geen problemen daarmee. Aangezien ik gisteren draadjesvlees had gemaakt had ik niet veel werk aan het eten aardappelpuree en sperciboontjes erbij en klaar was ik. Dan gelijk aan tafel want trek hadden we wel gekregen.
Het is fijn om te zien hoe snel Jan de draad oppakt, ik vraag hem nu wel in de morgen wat hij gisteren had gedaan. Hij kon zich niets herinneren maar toen ik hem vroeg was ik gisteren weg? Zei hij o ja Theresa was bij mij. Dus dat is toch ook stimulatie en werkt ook. Het is al heel wat dat hij dan er zelf opkomt als ik een andere vraag te stel. Het werd nog 4 graden maar koud was het niet. Jan ging een poos slapen en ik even niets. Dan samen nog wat opgeruid , Jan stofzuigen en de bak , We zaten aan de koffie toen Jannick ook een bakkie kwam doen. En nog een poosje later kwam Ingrid ook thuis met de kinders en even boven. Dan gingen ze allemaal weer en konden Jan en ik wat eten en daarna gewoon niks doen kastje staren.
Nog wat oude fotos van Bianca , wel heel leuk om te zien vinden Jan en ik. Kleine kindjes worden groot krijgen ook kindjes worden ook weer groot.