Ontmoeting

Nederland, Rotterdam

kan je leven anders maken
De stenen onder je voeten
zingen het lied van de vriendschap
Alles krijgt kleur
Wordt glashelder
Je voelt je tot grote dingen in staat
Omdat er iemand is, die je verwacht
in je geloofd
je vertrouwt
En aan je denkt

Dit was het gedicht dat de ambtenaar van Rotterdam aan ons voor las.
Alle zeven kinderen van ons waren getuigen zelfs Jannick. In Gouda kon het niet. In Rotterdam werd een inlegvel bij de acte gedaan. Dus alle minderjarige konden ook tekenen en het werd zelfs bij de akte gevoegd. Wie kan zeggen dat alle kinderen getekend hebben?

De receptie was in de Scheepjes aan de Hang. Dat zijn 2 boten, een is restaurant en de ander is een partyboot. De receptie was van 17 tot 19 uur. De Scheepjes zijn maar 5 minuten van het Stadhuis. Na de receptie gingen we daar eten met genodigden. Het menu was tomatensoep vooraf, tongfilet of entrecote daarna en een toetje Dame Blanche en koffie en thee na.
Het feest was in de partyboot. Alles staat op video. Koos van Dijk heeft het voor ons gedaan. We hebben heel veel kaarten en cadeaus gekregen. We hebben een mooi receptieboek.

Randy schreef als eerste erin:
Door de tegendelen in hun armen te sluiten worden ze volledig.
In hun volligheid kunnen ze met succes samengaan met hun uiterlijke tegenpolen
Man dan wel vrouw. Hun relatie zal dan niet op zwakte en afhankelijkheid geent zijn,
maar op kracht en vrije keuze.
Hoe vollediger ze worden, hoe groter de kans is dat ze een andere"hele" persoon treffen
Met 2 volledige tegenpolen die samenkomen ontstaat een huwelijk van gelijken.

Wij sliepen na afloop in Rotterdam in het Savoyhotel. Jannick dus ook. We hebben met zijn drieen in bed de bovenkant van de taart opgegeten. Morgen vertrekken we vanaf Rotterdam naar Spanje op huwelijksreis. Jannick boft maar die mag mee. We hebben de trouwdatum gekozen omdat Jannick dan 2 weken vrij heeft van school en we dus 17 dagen weg kunnen gaan.
ga de komende dagen steeds fotos van het huwelijk en zo neerzetten dat kijkt ook wat makkelijker.