Kirtag Aigen en Danuta

De wekker ging om 7 een beetje tv en dan eruit. Alle ochtenddingen en dan op weg naar de sportschool. Getraind met de trainster en ook weer wat zwaarder. Dan weer naar huis en het was prachtig zonnig en al warm weer. Bij ons op het balkon werd het zelfs meer dan 30 graden. Mijn balkon staat nog volop in bloei. Op de kale plekken wat chrijsanten gezet.
Thuis de was gedaan en wat er zo al voorbij kwam. Middageten gemaakt en met Jan gegeten. Jan ging fietsen en daarna zijn we een rondje lopen wat boodschappen gekocht, Het was een rustige dag

Zaterdag
Een bijzonder mooie warme dag, ik denk de laatste voor de komende tijd. Er wordt sneeuw in de bergen verwacht. Ik ben niet opgestaan na de wekker maar nog wat omgedraaid. Maar dan toch een uurtje later eruit , alle ochtend dingen gedaan. Jan wakker gemaakt en toen hij klaar was op weg naar Aigen. Daar was vandaag de Kirtag. Het was heerlijk in de zon en na ons rondje besloten we om Langos te gaan eten. Ik ben er echt dol op . Gewoon de normale met knoflook en zout. Dan waren we al op de terugweg en we waren voor de afslag Donnersbach(wald) Dus ik zei kom laten we kijken of Danuta nog leeft. Dan afgeslagen en naar Donnersbachwald gereden. Een prachtige rit met alles nu toch in herfstkleuren. Danuta en Pim waren thuis en het was erg gezellig en leuk om hen weer te zien. Dat was echt heel lang geleden. We hadden het over de katten en nadat ik vertelde dat Fiep echt moeite heeft en niets lust kreeg ik van haar zakjes met soep voor de kat. Ik kende het niet eens en ik heb allerlei verschillende gekregen. We reden weer naar huis en we waren op tijd om gelijk onze to good to go pakketten op te halen. Ik had een brood en een groente gescoord. Ik moest eerst even plassen in de MEZ en kwam langs de Italiaan en besloot om Pizza mee te nemen. Dus besteld naar de toilet en dan de pakketten bij de Unimarkt gehaald. Dan is Jan naar de auto en heb ik de Pizzas gehaald. Dus we waren snel klaar om te kunnen eten. Van die Pizza kunnen we 2 dagen eten.
Thuis heb ik de katten eten gegeven en gaf Fiep een beetje soep. Nou ik heb geluk dat ik mijn vingers nog heb. Dus zijn eten geprakt en de rest van de soep erop en zie alles opgelikt. Nu kijken of hij alles erin houdt. Dan van de week maar eens bij de dierenwinkel kijken of ze het daar ook verkopen.
De kachel aangemaakt want tegen de avond koelt het hard af. Kaarsje aan en we zijn helemaal klaar voor de avond.